Wij hebben de lange expedit van Ikea. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90116275 Deze hebben wij liggend met pootjes eronder en een paar bakken erin. Eventueel zou je er een zitje bovenop kunnen maken.
ik heb nu nog dezelfde lelijke bakken maar dan zonder meubel. ook omdat ik het niet weet wat ik wil voor nu is het even prima.
Wij wilden eerst ook die van Ikea maar toen we er waren hadden ze die niet (uitverkocht) we hebben een kast van de praxis Praxis - wk1122 - publicaties.praxis is toevallig nu weer te koop daar. Staat geregeld in de folder. Ik zelf vind het erg makkelijk en er kan genoeg in. ook lekker vrolijk met die kleurtjes
Miekje en ellen ( en er was nog iemand met hetzelfde), ook erg leuk. Mijn man vond dat nog de beste keus. Ik wil zo snel mogelijk van die bakken af. Maar gelukkig weet ik nu dat er best leuke oplossingen zijn.
hier ook trofast van ikea! zowel in de huiskamer als in de kinderkamers! Zo kunnen ze zelf bakken "ruilen" met bakken uit hun eigen kamer! Erg makkelijk! Goed te onderhouden, leuke kleuren bakken, hier erg handig, elk kind een eigen kleur! En over het "lelijk" zijn van de kast. Mijn meubels zijn allemaal wit, dus ach..valt niet zo op! hahahah En dat "trap" model vind ik juist heel speels!
Ja dat vond ik dus ook zo leuk. Een trap model. en wij hebben ook alles wit. Man vindt het gewoon lelijk, ha ha
het zijn inderdaad niet de mooiste bakken maar ik denk dat ze hier uiteindelijk ook in de woonkamer gaan komen als emily wat groter is. is het niet mogelijk er deurtjes voor te hangen? dat zou het een stuk mooier maken denk ik.