speelgoedopbergsysteem? trofast?

Discussie in 'De lounge' gestart door emma84, 7 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Wij wonen in een vrij klein huisje dus moeten de ruimtes goed besteden. Nu willen we graag een soort kast in de woonkamer zetten met bakken erin waar dan speelgoed in gesorteerd zit. We hebben de trofast op het oog maar die bakken lijken me zo klein. We willen een bak voor duplo, houten speelgoed, toettoet serie en een bak voor vanalles.

Iemand ervaring met dit systeem? Past bijvoorbeeld de toettoet autogarage wel in zon bak?

Of misschien weet iemand een ander goed opbergsysteem? De samlabakken van ikea zijn ideaal maar daar zijn geen kasten bij.

2. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    De toet toet auto garage past zeker weten niet in een trofast bak! Ze zijn best klein vind ik!

3. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Trofast is veel te klein voor babyspeelgoed!

Ik zou eerder gaan voor een paar grote bakken van ikea of xenos/ leenbakker ofzo! Afsluitbaar voor stof ideaal!
    Hier staan ze achter de bank, dus als het opgeruimd is, uit het zicht.

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Die toet toet garage past niet in zo'n bak. Wel kun je die schuine kasten met de lage kant tegen elkaar zetten. Dan past het wel en kun je hem op de kast zetten, ertussen. Zo hadden wij het eerst ook.

De rest past wel in de bakken.
    Zo kun je ze neerzetten. Als je de laagste bakken tegen elkaar aanzet, krijg je een mooie ruimte in het midden voor de garage. Hier hadden we het niet, want de jongste trok hem er steeds af ;)

5. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik heb de expedit kast met manden, past veel meer in en vind t mooier staan. Kunt balken of manden in allerlei kleuren kiezen. Ikea vervangt expedit door nieuwe naam waardoor nu deze met korting eruit gaat

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hier ook expedit met zwarte bakken...ideaal.

7. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Ook hier staat een expedit met bakken in sommige vakjes. In andere staan puzzels en boeken gewoon zo.

8. Linana

Linana Niet meer actief

Je hebt ook grotere bakken, daar past de toet toet garage wel in hoor :)
    Hebben wij in ieder geval en dan wat losse auto's erbij in.
    Ons zoontje heeft zo'n beetje alles van toet toet en wij wonen ook niet groot :p

9. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Kijk anders even op de site van ikea voor de maten van de bakken. Misschien oast hij in de grote bak? Ik had ook een trofast kast maar heb hem weg gedaan. De bakken waren op zich handig maar ik vond het toch erg onrustig/rommelig staan. Heb nu een dicht kast van ikea. Van de kinderserie.STUVA Opbergcombi met deuren/lades - wit/roze - IKEA
    die zit helemaal vol met speelgoed. Veel ook in bakken. Alles uit het zicht en de kast neemt minder ruimte in dan de trofast. Kast is hoog, trofast breed. Hier ook een kleine ruimte.
    La voor tekenspullen, la voor losse frutsels en onderste lade voor duplo.

10. Melief

Melief Niet meer actief

Deel Deze Pagina