hoi Dames, Vandaag mijn kastjes in de keuken weer eens helemaal uitgesopt. in 1 van de rommel laatjes lag een batterij waar allemaal wit poeder uit was gekomen. ik heb de batterij weggegooid en het kastje schoongemaakt. ik vroeg me nu ineens af is dit niet erg schadelijk, en kan dit slecht voor me zijn? heb de batterij wel aangeraakt en omdat het poeder was misschien ook wel een klein beetje ingeademt maar dat weet ik natuurlijk nooit zeker. wie weet het antwoord maak me toch wel een beetje zorgen. groetjes tico
Wanneer je je handen gewoon gewassen hebt zal het vast niet super erg zijn ofzo. Heb het zelf ook weleens gehad.
ja dat dacht ik ook wel maar maak me toch op een of andere manier zorgen. ik hou er helemaal niet van bah! verder niemand?????
Volgens mij kan het geen kwaad hoor.. Even goed je handen wassen voor de zekerheid.. Heb het zelf ook wel eens gehad, niks aan de hand.. Geen zorgen maken dus..
nee daar heb je gelijk in haha. heb alles nagesopt en mezelf helemaal gesopt dus meer kan ik niet doen. Ben niet zo'n held met giftige dingen hahah, krijg al de kriebels van paddenstoelen in een bos.
Als je je handen daarna goed hebt gewassen, is het volgens mij niet zo'n ramp hoor. Wel erg schadelijk voor het milieu als je 'm gewoon weggegooid hebt.
zou m even in een zakje bewaren en afgeven bij de super ofzo. Verder kan het niet heel veel kwaad hoor, als je je handen maar goed wast.