hier in het dorp hangen posters in de bushokjes van Axe, van de nieuwe reclame. Nu hebben ze op de plek van de borsten van de vrouw, overal papieren opgeplakt met de tekst Mattheus 5:28 Dat is toch wel heeeeeeeeeel erg triest... heb even opgezocht wat er dan in mattheus staat; het komt er op neer; dat als je er alleen al naar kijkt, je al overspel pleegt in je hart vind het echt belachelijk zo'n actie.... (en de posters van de Zeeman met 2 meisjes in bikini hangt nog wel gewoon )
Mag ik vragen waarom jij het een goede actie vind? ik vind het ronduit belachelijk.. niet iedereen is gelovig en kijkt hetzelfde tegen iets aan en je mening mag je hebben maar dit is toch wel overdreven vind je niet?
want?? je ziet niet eens iets op die posters en geloof mij, al die refo mannen kijken hoor! Ook als er een dame met een decollete langsloopt... maar goed, woon hier in een dorp met veel van dat soort lui
@ Zonnebeertje: Dat zou ik ook hier in het dorp zo kunnen zien gebeuren . Hier waren jaren geleden posters van Sloggi verboden, omdat je een aantal vrouwen op een rij zag zitten om hun onderbroek, en dan lag het accent voornamelijk op de billen (ja, duh, sloggi). @ Mikos: naaktheid? Er wordt echt geen persoon naakt afgebeeld in een bushokje hoor! Ik vind het ook nogal bekrompen, maar ik maak bijna niets anders mee hier in dit dorp. Mijn motto is 'leven en laten leven' en 'respect naar elkaar', ik heb dat alleen nog nooit terug gekregen. Ach, ik kan nog heel lang doorgaan over dit onderwerp.....
ja, dat is hier hertzelfde.. als je niet '1 van hun' bent, ben je verkeerd, en dat zeggen ze ook... maar goed, die discussie hebben we maar niet hier
idd triest zeg! ben blij dat zoiets hier in het dorp niet gebeurd! ach jah we zullen maar zeggen.. ze weten niet beter!
naaktheid wil niet zeggen dat je helemaal in je blootje moet staan natuurlijk. overal hangen lingerie posters, posters met een half naakte man en vrouw die een beetje geil lopen te doen (om parfum of zo te verkopen) Daar wordt ik niet blij van nee, ik zie dan liever een matheus ..-.. briefje. Maar ja ik ben niet anders gewend en negeer dat soort dingen gewoon, het is nu eenmaal van deze tijd dat een gelovige niks mag uiten maar ongeloof wordt overal geïndoctrineerd en dat is wel prima, als je daar iets van zegt ben je een of andere mafkees uit de middeleeuwen...
Ongeloof wordt niet opgedrongen hoor, het is gewoon zo dat bedrijiven binnen de wet mogen adverteren. Als je daar niet tegen kunt is dat natuurlijk heel vervelend, maar als je het dan afplakt dan verniel je de boel. Zo zakelijk moet je het bekijken. Er zijn ook dingen die ik liever niet zie, ik ben vegetariër, ik ga ook geen advertenties van McDonalds afplakken met plaatjes van een groenteburger.
geloof heeft toch niks te maken met naaktheid? mijn man is 100% trouw hoor ook al kijkt hij naar anderen, niks mis mee, is gezond
Topics over geloof zijn niet toegestaan. Ik denk dat deze daar ook onder valt, dus ik zet hem op slot.
Wat een onzin, ik ken genoeg gelovige mensen en die uiten het zoals zij willen. Niemand houdt een ander tegen toch? Alleen opdringen is iets anders, dat heb ik ook meegemaakt en daar heb ik zelf ook moeite mee. Ik merk er zelf weinig van, dat ik mijn geloof niet zou morgen uiten. Persoonlijk heb ik ook weinig met dit soort reclames, omdat het in mijn ogen weinig toevoegt en de grens verlaagd voor wat wel en niet "normaal" is. Zo'n reclame afplakken met een verwijzing naar de bijbel is weer een ander uiterste. Gewoon elkaar lekker in z'n waarde laten