Gister middag is mijn oudste zoon me een beetje ontsnapt. En helaas heeft hij de stoepkrijt gevonden. Nu heb ik in de gang zo`n semi gespakte witte muur en daar is hij heerlijk op te keer gegaan. Nu heb ik al met een hele zachte doek een stuk geprobeert te verwijderen. Maar er blijft een vaag roze waas op zitten. Heeft iemand mischien een beter idee?? Er zit namelijk nog meer dus vandaar dat ik het eerst hier even vraag. Alvast bedankt.j Janna
Misschien heb je hier wat aan: Oma weet raad Ik heb laatst chocolademelkvlekken van de muur gekregen met alleen warm water en een zachte doek.
zoveel hoef je niet uit te pluizen hoor hihihihi, dit staat er: Kleurkrijt Kleurkrijtvlekken haalt u van alle gladde materialen af met een vochtige lap. Canvasbekleding en geverfde muren neemt u af met een neutraal sopje. Een vlek van kleurkrijt in eterniet haalt u weg met een paar druppels citroensap en een vlek in textielstoffen met wasbenzine. Liefs Es
Ik doe bleekmiddel verdunt met water in een spuitfles en spray het op mn wittte spak muur.. en dan ga ik er met een spons overheen zodat er een soort schuim ontstaat en neem het daarna af met een vochtige schone doek. Krijg er de meest vieze vlekken mee weg...hoop voor je dat je het op de één of andere manier afkrijgt
Hemel zij dank. Hahahaha, ik ben gelukkig niet de enigste. Voelde me al vreselijk. Het plakaatverf handje heb ik al nooit kunnen verwijderen. Maar die zit gelukkig onder de trap. Had al zoiets van Neeee, hoe ga ik dit kwijt raken!!! Potjandorie, wat maak je me nou. En mijn zoon van Mam, mooi he?