In september wordt ons meisje alweer 4 jaar. Nu zijn we aan het bedenken wat we haar moeten geven voor haar verjaardag. Ze heeft al zoveel, dus dat maakt het extra moeilijk. Wat ze al heeft is, Een speelhuisje voor buiten Glijbaan Trampoline Schommel. Zandbak hebben we voor het huis een hele grote, want daar hebben we een mooie speeltuin. Ze heeft duplo Playmobil, al behoorlijk veel. Loopfiets. Fietsje heeft ze al gekregen van mijn broer, kon mijn nichtje niet meer op Step. Knutselspullen. Puzzels Boekjes Spelletjes barbie Pinypon Lalaloopsy Poppen en poppenwagen Jeetje eigenlijk heel veel als ik het zo zie, terwijl ze zo niet echt veel kadootjes krijgt tussendoor. Maar het zijn meer dingen die ze van Sinterklaas en verjaardag heeft gekregen. Maar wat kunnen we haar eigenlijk nog geven. Wel iets waar ze echt iets aan heeft natuurlijk. Heeft iemand nog leuke tips. Net als broodtrommel en tasje krijgt ze zowiezo voor als ze naar school gaat.
Verkleedkleren Winkeltje Poppenkast Keukentje Springtouw Abonnement op leuk blad Leuk uitje alleen met mama of papa (theatervoorstelling bijvoorbeeld)
V-tech laptop Mandje of vlaggenstok op de fiets Disney jurk van 1 van de princessen (die van mij krijgt vandaag die van belle, super mooi!) Zoobles Fur real friends Nieuwe badlaken Etc etc, of bv dingen vervangen zoals een lamp of iets
Ik ben er ook over aan het nadenken en een cd speler met eventueel een karaoke functie lijkt me ook wel leuk. Maar ik lees dus graag even mee!
Wij hebben dit jaar voor het eerst geen speelgoed gegeven. Want ze heeft zo verschrikkelijk veel. Aan iedereen die kwam en vroeg wat ze wilde hebben, hebben we knutselspullen gevraagd. Dat kunnen we goed opbergen en zo heeft ze een hele poos lang leuke dingen te doen (al moet ik nu wel weer een plank vrij gaan maken in de kast.. hahaha..) Van ons heeft ze een roze radio - cd speler gekregen. Een echte hit. Ze is gek op muziek en dansen en dat doet ze nu nóg meer. Hij staat nu nog beneden, straks kan ie naar haar kamer. Oh, en een wekker wilde ze graag hebben. Dus een leuke gekocht bij de Blokker.
Een groot maar wel superleuk cadeau voor als ze vier worden: de school van playmobil! Ik heb m een keer als aanbieding gekocht.
Nou we zijn eruit hoor, ik denk dat we haar nieuwe fiets geven, ze kan sinds een paar dagen zonder zijwieltjes fietsen. Haar fietsje van nu is bijna te klein. Wat is nu leuk meisjesfietsje?
wij hebben een roze loekie fiets gekocht. 12 inch met bloemen erop. Zit een mandje voorop. Hebben een poppenzitje gekocht die achterop kan.
Abbonement op dierentuin of pretpark! Wil ik onze zoon ook geven voor zijn verjaardag. Maar dan verpakt met doosje lego oid, hij verwacht namelijk tastbare kadootjes
Mijn dochter heeft van het weekend de princess lillifee fiets van Puky gekregen met 18 inch banden, zijwieltjes, mandje van princess, van die stuurfranjes van barbie en een grote bloemtoeter Fiets weegt maar 10 kilo
Ja die fiets is zo mooi, heb Je hem nieuw gekocht of via marktplaats? Hoe oud is je dochter, want mijn dochter wordt 4 in september en ik weet nu niet of ik een 16 of een 18 inch moet pakken.
Hmm waar heb je die gevonden? Hier begint de 12" echt te klein te worden namelijk. Zijwieltjes niet nodig... Oh al gevonden! Superleuk Meteen doorgestuurd naar manlief.
Misschien dan voor de familie/vrienden.... Onze oudste is pas 4 geworden en ze heeft een radio /cd speler gehad met een paar K3 CD's en Disney luisterboeken. Echt een schot in de roos!