hoi dames, Mijn meisje begint met zindelijk worden en wil dus ipv rompers broekjes en hemden voor haar halen. Welke zijn aanraders zowel in prijs als kwaliteit? ik was altijd erg tevreden over de rompers van de hema maar weet natuurlijk niet of de hemden en broekjes ook goed zijn. groetjes, Tico
ik heb kruidvat gehaald, het was een tip hier,echt erg goed. lekker strak. hema ik ben niet tevreden over de kwaliteit. name-it is ook ok, maar blijven niet lang goed. prenatal niet slecht, maar hebben maar een paar variaties. qua dure ben ik blij met esprit, petit B. maar je hebt zoveel merken. het ligt aan het kindje sommigen zitten niet zo goed qua maat. gewoon uitproberen.
ik vind het ondergoed van de hema wel goed, maar het valt wel groot. Toen mijn dochter zindelijk werd paste ze maat 86/92 nog niet, maar wel 92 van de zeeman. Ze zit nu in 98/104 en past nu goed in maat 89/92 van de hema. En in maat 98/104 van de h&m, dat vind ik ook fijn ondergoed. Action hebben we ook gehad, maar ik vind het te syntetisch en heb liever 100% katoen. Ik vind alleen het ondergoed van de Hema te duur voor toen ze zindelijk werd, ik had altijd ondergoed van de zeeman. Zodat ik het kon weg gooien bij poepongelukjes, want ik vond dat zo smerig om dat uit te wassen op de hand (moest dat ooit bij oppaskinderen doen). Gelukkig nooit daar last van gehad. kwaliteit van de zeeman is heel goed, want de onderbroeken gaan al 2 jaar mee en de hemden zijn ook nog goed, maar te klein. Ik had wel van die losse hemden en onderbroeken.
Ik zweer bij ondergoed van Beeren. Ik koop het altijd op de markt maar volgens mij is het ook wel te koop bij de betere tricotwinkel. Kwalitatief zeer goed spul.
ik heb onderbroekjes voor mijn zoontje ook bij Primark gekocht. De kwaliteit is ok. 7 onderbroekjes voor 5 euro.
Ik vind het ondergoed van de Hema prima! Heb één keer een hemdje van Jip en Janneke gehad, die bleef niet mooi. Die was trouwens ook erg dun.
Ik vind de hema niet zo prettig, zelf ga ik echt voor de z.eeman. Die blijven echt heel goed na veel wassen.
Hemden haal ik bij zeeman, ben erg tevreden over deze hemden en onderbroekjes(boxershorts) haal ik bij de action weg,voor jongens hebben ze leuke boxershorts... voor meisjes weet ik zo niet maar vast ook wel L
Zeeman!! Heb ze nu voor het eerst voor mijn baby en voor mijn oudste en het is erg fijn spul! Lijkt mij dat het voor peuters en kleuters dan ook goed spul is! Je moet wel goed kijken, even voelen aan de stof. Sommige hemdjes voelen wat lubberig dit blijft denk ik niet zo mooi in de was, maar die stevige hemden en onderbroeken zijn fijn! En de rompers dus ook! Heb jaren hema gekocht, achteraf erg zonde van mijn geld geweest want dit zit zelfs mooier.
Wij hebben hier ondergoed van onder andere de Hema, wat ik zeer goed vind. Ook hebben wij ondergoed van de zeeman, maar die vind ik wel klein vallen.
Hier nog een zeeman fan. Past goed en blijft lang mooi. Sinds kort ook wat boxers (meisjes) van de action, maar weet nog niet of die mooi blijven. Zien er wel erg leuk uit, maar daar hebben ze jammer genoeg geen bijpassende hemden bij.
ik vind de elastische hemdjes van zeeman erg fijn . beeren ondergoed heb ik ook gehad- maar aangezien hier ook veel in de droger gaat was dat weer niet zo super uiteindelijk. De hemdjes van zeeman kocht ik 1 of 2 maten te groot, zodat ze lekker lang waren, maar omdat ze zo elastistisch zijn, sluit het toch goed aan en gaat het even mee
Ik vind de Hema juist helemaal niet zo fijn, ja de rompers, maar ondergoed vind ik minder kwaliteit, maten kloppen vaak ook totaal niet. De Zeeman heeft best goed ondergoed, maar dan moet je wel de juiste dingen pakken, want er zit ook veel bagger tussen en de V&D bevalt ook wel. Maar wij hebben hier een Ten Cate outlet zitten en ik ben voor dat ondergoed nog minder kwijt dan voor Hema ondergoed, dus koop ik dat vooral, bevalt goed.
Hier ook Zeeman. Wat ik ook wel eens doe is gewoon wit kopen. Dit kun je namelijk makkelijk combineren met gewerkt. Handig als het een onderin de kast ligt of in de wasmand! Verder ben ik ook enthousiast over de Primark maar dat moet wel in de buurt zijn. Bij de HEMA ook wel eens wat leuks gekocht. Wat mij opvalt bij veel winkels is dat de kleuren vaak fluoriserend roze zijn of met Disney. Daar houd ik persoonlijk echt niet van.
Zeeman en AH en C&A. Hema wisselt, maar vind ik vaak erg klein (kort met name) vallen. En in verhouding aan de prijs.
Ik weet niet of anderen hier ook last van hebben, maar mijn meisje geef ik hemden aan met brede bandjes, de dunne (spaghettibandjes) zakken altijd zo snel af en blijven niet goed op de schoudertjes hangen. Hier haal ik het ondergoed, bij de action en het Beeren ondergoed op de markt is ook goed.