Speelhuisje, trampoline, zandbak

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door yoghurt, 9 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Nu weet ik het helemaal niet meer, haha
    Maar bedankt voor de tips!!

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    WIj hebben een erg grote tuin, 30 meter diep en 10 meter breed. We hebben de zandbak, water/zandtafel, allerlei dingen om op te rijden en fietsen en een huisje en los speelgoed. Ze spelen het liefste met de water/zandtafel. Sinds we die hebben kijken ze niet meer naar de zandbak om. Gelukkig was het vandaag mooi weer en konden ze er weer mee spelen.

De trampoline komt binnenkort. Dus daar kan ik nog geen uitspraak over doen.
    Maar mijn middelste is echt een springerd, kan me zo indenken dat hij daar veel op zal springen.

3. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Wij hebben het geluk dat we ruimte hebben voor zowel een speelhuisje, een trampoline en een zandbak (en zelfs nog een schommel) :).

Hier is de trampoline absoluut de favoriet! Als ze de tuin ingaan, wordt gelijk op de trampoline gesprongen.
    Speelhuisje (met glijbaan) wordt het minst gebruik van gemaakt.
    De zandbak spelen ze ook graag in, maar het gebruik daarvan is wat meer weerafhankelijk dan de trampoline. Als het frisjes is, is zo'n zandbak erg koud. En bij miezerig weer ook geen pretje.

Zandbak is bij mij persoonlijk niet zo'n favoriet vanwege het zand in huis :D.

Vrienden van ons hebben een hele kleine trampoline (als enig speeltoestel) in hun tuin. Hun kinderen springen er erg veel op.

Deel Deze Pagina