Ik wil voor mijn dochtertje haar eerste verjaardag een speelhuisje maken voor buiten Hij moet gewoon op de vloer staan. En voor de rest weet ik het eigenlijk niet ik weet niet o er een deur in komt of heel de voorkant open. Ik kan ook helemaal geen leuk plaatje of bouwtekeng vinden. Weten jullie misschien een leuke?
Bekijk bijlage 62129 Zonder dat onderstuk en glijbaan. dan vanaf de punt van het dak een lat opzei en dan 2 schuin naar beneden dat er een schommeltje op kan.
Dit speelhuisje hebben wij in de tuin. Aan de zijkant zit nog een raampje met van die luikjes en daaronder hebben we een echte plantenbak gehangen, ziet er erg leuk uit. Hij staat gewoon op terrastegels, die hebben we op die plaats door laten lopen.
Bij de gamma heb je hele leuke speelhuisjes in de aanbieding maar jullie willen het zeker zelf maken?
Wij hebben hem van www.speeltoesteldirect.nl ,net even gekeken, maar nu zag ik dit model er niet meer bij staan. Je moet hem uiteraard nog wel zelf in elkaar zetten, maar dat was niet zo moeilijk. Misschien komt die wel weer. Kwalitatief is hij ook goed, want soms zijn het echt van die huisjes van fluthout die je ziet.
@Jo79 wat een leuk huisje zeg!!! @missmom zelf maken dat is wel goedkoper mijn vader kan houte platen van het werk meenemen.
Ik heb een hele leuke in bestelling van de Welkoop/Boerenbond. Staat nu in de folder. Er zit geen schommel bij, aangezien die wel wat hoger moet hangen. Daar zou je een aparte voor kunnen kopen... Hij staat op bladzijde 10 van de folder: Welkoop - Folder