Zucht, ik ben ook op zoek naar een speelhuisje. Wat zijn die krengen duur! Ik hou MP in de gaten voor wat leuks, maar valt me op dat er ook vaak nog de hoofdprijs wordt gevraagd..
hmm dies ook 199 euro .. en op de site ook zie ik hier,,een verder kijken,,iemand ervaringen met huisjes!
Ik zag op ikea.nl bij metamorfoses ofzo een onderdeel staan dat je zelf een tipi kan maken. Zal ff kijken of ik de link nog heb. Metamorfoses Is denk ik een stuk goedkoper
Wat vind je van deze? Marktplaats.nl > NIEUW Lief Lifestyle speelhuisje speeltent tent voor meisje - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Overig
Wat belachelijk dat hier 26 euro voor wordt geboden. Dat tentje kreeg je 2 weken geleden gratis bij een bestelling.
hier ook via marktplaats. Hebben er toen 35 euro voor betaald. En zag er echt perfect uit. Zal er eens een foto van zoeken edit: Marktplaats.nl > Speelhuisje - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buitenspeelgoed deze hebben wij. Is groot van binnen. En vind hem echt ideaal en niet duur
Marktplaats.nl > Speelhuis / Speelhuisje Magie -- incl. gratis verzending - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buitenspeelgoed Die????
ze hadden een leuke bij karwei voor 79(tot vandaag!!), misschien hebben ze hem nog...(even de folder doorbladeren) Karwei anders misschien als die in de buurt ligt bij cranenbroek wat ik zelf ook een leuk alternatief vind is https://rentepunten.ing.nl/detailProduct/detailPage.jsp?channelid=13242
wij ehbben vorige week die van de Gamma gekocht. Kregen 15% korting omdat we een klantenkaart namen (die gratis was) kostte ons totaal 75 euro, dat vond ik nog eens te doen