Onze oudste kreeg het keukentje toen ze 2 werd. 2 Maanden geleden is ze 6 geworden en ze speelt er nog wel mee. Onze middelste ook en hij blijft ook nog staan voor de jongste. Wel haal ik vaak wat nieuwe dingetjes bij de Ikea erbij, zoals pannetjes en groentes, gebakjes en koekjes. We hebben hier heel vaak high tea's of zitten opeens in een restaurant
Ikea!!! Degelijk, betaalbaal en nog belangrijker hufterproof! Mijn zoontje knalt die deurtjes dicht, klimt er op, slaat er met een hamertje op, hangt met zn gewicht aan het deurtje.....nog geen duts, beschadiging o.i.d. te zien! Vooral het keramische kookplaatje met licht is favoriet! Er wordt hier al twee jaar iedere dag mee gespeeld. Opa en oma hebben een plastic bosch keukentje, maar dat ding ziet er niet meer uit (stickers eraf, verkleurd, scheef). Het keukentje van ikea kan nog heel wat jaartjes mee en het staat nog grappig ook in onze keuken (ik ben niet van veel kleur)
Keukentje van little tikes! Kun je ook hoger verstellen, dus groeit mee... Allerlei verschillende kastjes ed. Een hit hier! Little Tikes Keuken Super Chef - Speelgoedshop.nl
Ik zou sowieso voor een rechte keuken kiezen. Wij hebben een half ronde en daardoor moet hij altijd midden in de ruimte staan. Daarnaast zou ik niet al te felle kleuren kiezen. Dan ga je je eraan irriteren op het moment dat je wilt dat je woonkamer meer rust uitstraalt
Ikea, hij is heel erg sterk en stabiel en ook in hoogte te verstellen. Die van kidkraft vind ik ook erg mooi maar kleurt niet bij ons interieur dus was bang dat ik me daar aan ging storen. Daarom voor neutraal gekozen en die van ikea kun je idd heel makkelijk nog pimpen naar je eigen stijl.
Wij hebben een houten keuken van new classic toys deluxe. Onze dochter speelt er ontzettend veel mee. Geen geluid of lichtjes maar ze heeft zoveel fantasie de magnetron piepjes etc. doet ze gewoon zelf. En qua uiterlijk vind ik hem mooier dan die van de ikea. Bevalt hier dus goed. New Classic Toys keukentje prinses | Aanbieding bij SpeelgoedindeTon.nl
Ikea keukentje is top. Hier samen met de babypoppen de grootste hit en wordt dagelijks mee gespeeld. Wij hebben hem zelf gepimpt naar onze stijl (grijs/wit ipv berken wit) dus staat nog eens mooi ook