weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen dus doe ik het maar hier! ik wil een kerstkaart ontwerpen met een foto van mijn zoon met kerstmuts. nu had ik een kerstmutsje bij de prenatal gekocht maar ik vind hem eigenlijk helemaal niet leuk. Hij zit heel klein en strak (wel maat 2) met een kleine punt eraan. ik ben dus eigenlijk op zoek naar een ruime kerstmuts die zeg maar een beetje schuin over baby's hoofdje kan. het liefst met een flinke "bontkraag". waar haal ik die???
Action! Van de week ook 1 voor Sasha gehaald. Hij zit te strak voor op mijn hoofd, dan denk ik dat hij niet al te groot is voor haar hoofd.
Ja, die ik heb wel. Ik weet niet of je het topic: Allerschattigste foto's kent? Ergens daarin heeft consider een kertsfoto van haar moppie. Zo'n soort muts is het.
Heb even de link gezocht. http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/165909-de-allerschattigste-fotos-31.html En dan beetje halverwege. Kan niet missen
ja dank je voor de link, dat is m! jammer dat ik 10 km moet rijden voor de action, en aangezien het steeds zo'n rotweer is kan ik niet eens lekker alle winkels bezoeken of ze hem ook ergens anders hebben. maar bedankt iig!
wat ik wel zag net, zijn babykerstslofjes met een bontrandje, in het krantje van de aldi, of lidl zie het al helemaal voor me, een baby in alleen een luier en dan van die slofjes aan!