Speelkeukentje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Zwitsal, 2 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherubin

    cherubin Bekend lid

    8 sep 2014
    549
    360
    63
    NULL
    NULL
    Mijn neefje is dol op z’n keuken!
    En mijn dochter bouwt het liefst treinbanen en voetbalt buiten...kan allemaal :)
     
  2. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.322
    1.054
    113
    Dochter heeft voor haar 1e verjaardag een keukentje gekregen maar zoon 4 jaar speelt er net zo graag mee. Ook met vriendjes etc. Net als dat hij ook met poppen speelt en dochter met auto's. Allemaal prima hier in huis.
     
  3. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.145
    15.214
    113
    #23 toch3, 4 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2019
    Jazeker.
    De oudste kreeg er 1 toen hij 2 werd. En onze jongste zoon speelt er ook vaak mee. Hij mest me helemaal vet :D


    Even verder gelezen. Mijn zoon had toen hij 7 was een pop mee naar school genomen, werd uitgelachen en snapte niet waarom. "Papa's zorgen toch ook voor baby's en mama's rijden toch ook auto? Waarom mogen jongens dan niet met poppen en meisjes met auto's spelen?" Daar heeft hij helemaal gelijk in. Mannen koken ook dus waarom zou dat bij een jongetje raar zijn?
     
  4. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.657
    21.164
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik snap sowieso niet dat er 2019 nog zulke uitspraken worden gedaan. Speelgoed is gewoon speelgoed. Niet jongensspeelgoed, niet meisjesspeelgoed, maar gewoon speelgoed.
     
    itakepictures vindt dit leuk.
  5. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    Ja, mijn zoontjes vinden zo’n keukentje heel leuk! Ze spelen ook met poppen trouwens.:cool:
     
  6. BZD

    BZD Fanatiek lid

    17 jan 2014
    1.059
    165
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Hier ook een keukentje voor 2 jongens.
    Je man/vriend staat toch ook wel eens te koken?
    Zoon 1 heeft er overigens niet eens zo heel erg veel mee gespeeld. Zoon 2 (net 1) vindt het fantastisch dat de lampjes aan en uit kunnen, de deurtjes open dicht kan doen en er alles uit kan trekken.
     
  7. Mamasinds2006

    Mamasinds2006 Actief lid

    10 jun 2018
    235
    61
    28
    Vrouw
    Zoontjes waren dol op hun knalrose keuken en duwden heel blij hun poppenwagen met beer voor zich uit(een echte pop vond manlief te ver gaan, we hadden al discussies over de poppenwagen:D). Krijg je na 3 jongens een dochter, wil ze alleen maar met auto's spelen en duwt ze haar poppenwagen alsof ze meedoet aan een formule 1 wedstrijd:rolleyes:
     
  8. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.286
    3.527
    113
    Hahaha lijken mijn kinderen wel. De oudste (zoon) racet met de kinderwagen van onze dochter door de woonkamer heen en de jongste (dochter) speelt met de hotweels racebaan en auto's van haar broer of met de toet toet. :roflmao:
     
  9. juf21

    juf21 Bekend lid

    20 mei 2012
    725
    139
    43
    Ik heb ook getwijfeld om het als cadeau te kopen voor mijn zoons tweede verjaardag. Hij houdt namelijk best wel van constructie speelgoed.
    Maar ik heb het keukentje van Lidl (veel knopjes lampjes en geluidjes) gekocht en hij vindt het geweldig! Hij speelt er elke dag mee. Daarnaast heeft hij nu een poppenhuis van zijn nichtje te leen. Ook dat vindt hij leuk: oma gaat koken, papa gaat in bad...
    Op deze leeftijd is het volgens mij vooral leuk als het aansluit bij de belevingswereld van het kind. Zij hebben nog geen verschil tussen 'jongens' en 'meisjes' speelgoed.
     

Deel Deze Pagina