Ik ben op zoek naar een leuk speelkleed en boog Heb gezocht en gezocht maar zou graag weten welke jullie hebben en of dit een succes is
Wij hebben eentje van de prenatal. Gewoon een simpel iets maar was zeker een succes. Ik denk dat ze allemaal wel leuk zijn
Los speelkleed van ikea. Met allerlei circusdieren erop. Speelboog, hebben wij een 3 in 1 van chicco, eerst babygym, toen laag tafeltje en nu een hoge speeltafel. Is een groot succes. bol.com | Chicco Baby Gym Deluxe,Chicco | Speelgoed
Wij hadden er geen maar wel een geleend. Eerlijk gezegd zrldza gebruikt want meneer had daar geen uitdaging aan. Vind ze zelf vaak te schreeuwerig van kleur. Hier een houten boxspanner. Groot succes voor de motoriek en plezier. Ook superhandog middel om de voorkeurshouding de kop in te drukken.
Ik heb skiphop is super kleed!! Past in box en speelgoed op boog kan uit. Erg mooi en goede kwaliteit Ik ben niet zo van dat lelijke speelkleden met gekke kleurtjes en veel poespas. Ligt in woonkamer dus heb veel gekeken maar skiphop vond ik erg leukste. Erg mooie kleuren en natuurlijke kleuren vooral Spelletjes bovenop kunnen uit boog en maken geluiden. Daarna kunnen ze bevestigt worden aan kleed of kinderwagen of mc of box of zo spelen Hier kleed al lang weg maar spelgoed ervan ligt in maand