Iemand tips, wij krijgen onze 3e uk en weten zelf het geslacht maar voor andere is het nog een verrassing. Nu vragen steeds meer mensen wat we willen hebben als kraamkado, natuurlijk hebben we al veel van de andere kids. Wij zijn overal blij mee maar als iemand het vraagt dan wil ik wel graag wat leuks kunnen vragen. Dus alle tips welkom. xxxxxxxxx
tsja als je het echt niet weet gewoon simpel bonnen! is misschien niet zo leuk om te geven maar altijd leuk om te krijgen
Spullen van de fisher price rainforest lijn? Maar misschien heb jij dit soort spullen al in huis. Wij hebben veel cadeaukaarten van prenatal gehad, was erg leuk om daar 'los' te gaan. (hadden we trouwens niet om gevraagd, maar hadden ze samen afgesproken)
De geboorteset van Nijntje via de Koninklijke Nederlandse Munt (Koninklijke Nederlandse Munt | Officieel producent van de Nederlandse munten)! euromuntjes uit het geboortjeaar van je kindje.
Draagdoek heb ik 5 bonnen zijn altijd leuk om te krijgen idd. Speelgoed hebben we echt bergen idd. Munten hebben we echt niks mee dus dat wordt hem niet. En bij de fotograaf krijgen we abbonnement via mijn broer dus ook dat wordt hem niet. Ja ik ben moeilijk daarom weet ik ook niet meer wat ik moet vragen. xxxxxxxxxxxxx