hoi, Ik ben op zoek naar een speelkleed voor mijn zoontje. Een babygym vind ik aan de kleine kant aangezien ik het ook wil gebruiken voor buiten en van de zomer op vakantie. Hebben jullie misschien tips? mvg
Speeltegels van foam. Je kunt ook meerdere sets aan elkaar leggen als je het oppervlak te klein vindt. Alle grotere speelgoedwinkels verkopen ze, bijv bart smit: Foam speelmat | Bart Smit Ik betaalde echter 10 euro voor een set, dus kan geen kwaad even goed te zoeken
Bij de Hema verkopen ze wat grotere kleden met plastic aan de ene kant en stof aan de andere. Wij gebruiken 'm nog steeds als picknickkleed op het gras op parkeerplaatsen onderweg.
Geen idee. Heb ik niks over gehoord. Vrienden hebben hem standaard als speelgedeelte in de woonkamer liggen en ondanks het intensieve gebruik blijft het mooi. Zelf zijn we ook tevreden
Ik heb er al jaren 1 van de hema met zo' plastic onderkant. Hij blijft mooi (tijdens het mooie weer wordt hij veel gebruikt)
Zo'n foamkleed dat je aan elkaar moet maken lijkt me drama in het gras. Ben je de hele dag bezig alles weer aan elkaar te puzzelen . Het kan ook niet echt in de was lijkt me?
Wij hebben ook het "vakantiekleed" van de hema. Lekker groot, plastic onderkant, kan precies in de wasmachine.. Een aanrader dus
-foamtegels gingen bij ons mee in bad mochten ze vies zijn .Spuug ed even onder de kraan met beetje zeep, theedoekje erover en klaar. met een gewoon gezon gras blijven die prima liggen. -http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70318811/ speelmat van gras. - een oud dekbed werkt ook heeel goed, evt met een leuk dekbedovertrek. _ een gewoon speelkleed - gewoon een picknickkleed - er zijn ook plastic speelkleden met een opblaasbaar randje, handig voor de rollende baby op stenen ( foammatten of dekbed onder plastic)
Bij de HEMA hebben ze nu mooie dikke kleden liggen, waterdicht aan de onderkant en bij de action hebben ze wat dunnere kleden, maar die zijn ook maar 4. Ik heb een goede dikke al 4 jaar en daarnaast koop ik elk jaar zo'n kleed van de action erbij, maar die is vaak eind van het seizoen gescheurd aan de onderkant. Maar wordt ook wel intensief gebruikt in parken, strand, camping.
Heel erg bedankt allemaal. Die dikke van de hema Kosten dan rone de 20,-? Ik zie ze ook op de site voor 8,- maar die zijn denk ik dunner?
Wij hebben gewoon zo'n groot kleed met wegen erop zeg maar... Waar ze met de auto's op kunnen spelen, e Die gebruiken we nu al 7 jaar in de winter binnen in de zomer buiten en hij doet het nog steeds prima