Hoi dames, Ik heb anderhalf jaar geleden een abbonement afgesloten met een samsung galaxy s5 als toestel. Eiegelijk heb ik vanaf de eerste week alleen maar problemen met de telefoon. Vaak vastlopen, maakt slechte foto's (wazig en kan niet scherp stellen) tijdens gesprekken valt de verbinding weg, ik ben bijna nooit verstaanbaar en hij ruikt naar brand (het hoesje is helemaal doorgebrand doordat de telefoon te heet is geworden??). Ik heb de telefoon 4x op laten sturen maar de problemen blijven. De laatste keer zeiden ze ook we kunnen niks vinden, je hebt een nieuwe microfoon en de instellingen zijn goed dus als er weer niks gevonden word zijn de onderzoek kosten voor jezelf. Om deze reden heb ik de telefoon niet meer opgestuurd. Hij is altijd minimaal 3 weken weg en ze vinden tot nu toe toch geen oorzaak. Nu mag ik vanaf 25 februari een nieuw toestel uitzoeken. Ik kan niet wachten want dit ding kan ik wel tegen de muur aangooien maar nu twijfel ik. Zal ik 25 februari meteen gaan voor de s7 of zal ik nog een maand extra wachten tot de s8 uit is? Ik zou wel graag eens het nieuwste van het nieuwste willen maar dat betekend ook nog langer doorlopen met dit rot ding. Wat zouden jullie doen?
Ik zou sowieso goed nadenken over een telefoon. Gezien je vanaf (geloof nu al) de telefoon afbetaald als lening en deze ook zo wordt geregistreerd bij bkr.. Maar als je dat niet wilt dan zou ik wachten op de S8 mits dat een of twee maandjes zijn.
Als ik zoveel problemen had met een toestel, zou ik niet voor een opvolger gaan, dus beiden niet. Ik had eerder een budget toestel van acer, nou ik wil nooit geen acer meer en ik ben ook meteen van de android af, ik heb dus een iphone (zelf gekocht met een sim only), topding .
Ik zou wachten. Of je doet de s8 met waarschijnlijk betere specificaties als de s7. Of je doet dan de s7 die dan vast goedkoper Is dan nu.
Ik zou zelf een telefoon kopen ipv een bij een abonnement. Dit wordt gezien als een lening en je krijgt hiervoor een BKR registratie. Mocht je dit alles niet uitmaken zou ik voor de 7 gaan maar even wachten. Als de 8 uitkomt dan wordt deze een stuk goedkoper waardoor de hoogte van je lening een stuk minder hoog is.
Dat van die BKR-registratie, dat wist ik helemaal niet. Maar daar heb je alleen last van als je een hypotheek aanvraagt, toch? In elk geval, de S8 wordt waarschijnlijk rond april aangekondigd en mei/juni uitgebracht. Dan is 'ie wel heel duur. En dan moet je inderdaad nog een paar maanden met je oude toestel doen.
Ja bij het aanvragen van een hypotheek geeft dat problemen. Ik heb zelf liever geen lening op mijn Naam staan dus vanaf nu leg ik maandelijks geld apart en koop ik een toestel als deze niet meer goed is.
Ik ben een gadget-freak dus ik zou wachten op het nieuwste model. Maar dan betaal je sowieso wel de hoofdprijs natuurlijk. Als je dat niet wil... zou ik ook wachten tot de s8 uit is, want dan is de s7 ineens een stuk goedkoper.
Dat wist ik ook niet. Wij hebben verder geen plannen om de komende paar jaar te verhuizen dus dat maakt voor ons dan niet zoveel uit nu. Ik dacht alleen dat de s8 eerder uit kwam maar Als het zo lang duurt dan ga ik voor de s7.
Euhhh, en dan weer n Samsung nemen? Ik had dezelfde telefoon maar t was voor mij m'n laatste Samsung. Ik had namelijk precies dezelfde problemen. Volgens Samsung was het een bekend probleem maar ze deden er niks mee. Ik was er na 4 maanden al helemaal klaar mee en heb em weg gedaan (als los toestel gekocht dus dat kon ook). Van vrienden en kennissen hoor ik over de s6 dezelfde verhalen. En laatste tijd ook de s7. Ik heb sindsdien weer iPhone en ik doe geen uitstapjes meer. Maar je zou ook naaf andere merken kunnen kijken.
Ja ik ken niemand die verder problemen heeft met zijn of haar samsung. Denk dat ik gewoon flink pech heb met dat ding. Ik heb hiervoor een iphone 4 gehad maar vind dat persoonlijk helemaal niks. Andere merken heb ik overna gedacht maar zou niet weten welke. Tegen die tijd maar eens rondkijken in de winkel
Hier beide al meerdere Samsungs gehad en nu allebei de S5 al een tijd. Beide geen problemen gehad tot nu toe dus denk dat je een maandagochtend model hebt gehad😉. Ik zou niet voor de s8 gaan simpelweg omdat die dan superduur zal zijn in eerste instantie.
Ik zou in dat geval wachten tot de s8. De verwachting van de meest betrouwbare bron (zegt puntje bij paaltje nog weinig, maar toch) is begin april in de winkel. Maar, hij wordt een maand eerder ongeveer aangekondigd. Dan weet je in ieder geval al de specificaties en de vergelijking met de s7. Op basis daarvan zou ik de keuze maken. Je doet het nu al zo lang met dat onding, dan kun je nog wel heel even wachten. De bkr geld vanaf 250 (10,42 per maand) Als je bv 400 meteen betaald en 250 afbetaald gebeurd er niks. Alles daarboven wordt geregistreerd. Echter, voor een hypotheek zal het met 1 toestel op afbetaling niet zo'n vaart lopen. Zoals ik het op mijn werk uitgelegd krijg, zou het pas significant uitmaken bij bijvoorbeeld gezinnen die meerdere (dure) toestellen op afbetaling hebben. En dat is opzich best logisch. Voor een iphone 7 betaal je ongeveer 30 per maand voor je toestel. Als je bijvoorbeeld 4 van zulke abonnementen hebt kost het je dus maandelijks 120(!) Op afbetaling.
Precies. Het komt neer op een lening van zo'n 700 Euro per telefoon (afhankelijk van de telefoon natuurlijk). Alles boven de 250 wordt geregistreerd. Heb je ook nog de mogelijkheid tot roodstand op je betaalrekening (en) dan kun je echt een groot bedrag minder hypotheek krijgen. Maar als je niet verwacht een hypotheek te willen binnen die 2jr afbetaaltermijn maakt die bkr niet uit.
Wat mij na een telefoontje naar bkr is uitgelegd is dat bij een afbetaling van 10 euro per maand aan een toestel je 8000 minder kan krijgen aan hypotheek. Dit zal dus flink oplopen bij een nieuw toestel.