Ik ben op zoek naar het aller-leukste speelkleed voor jongens om met de auto's te spelen.. Met wegen etc. Wat vinden jullie de allerleukste? Willen m niet permanent er hebben liggen maar op speelmomenten..
Die van ikea, wordt bijna dagelijks gebruikt en ook gemakkelijk op te vouwen en een leuk prijsje. Van de ikea hebben we beneden. Boven op z'n slaapkamer hebben we die van haba https://www.kleinezebra.com/categorie/vrolijk-interieur/tapijtjes/supergroot-speelkleed-traffico-traffico Die blijft liggen en daarom wat meer geld aan uitgegeven.
Wij hebben er ook eentje van ikea. Prima ding al kun je vast veel mooiere kleden vinden. Maar deze is wel lekker betaalbaar!
Hier een van cranenbroeck 180x200cm geloof dat ie 18.95 was.Lekker groot en er staan veel gebouwen en wegen op,mijn zoontje speelt er echt veel mee.
Ik zag er vorige week 1 in de vorm van een tafelzeil. Die gaat het tzt bij ons dus worden. Zag er erg leuk uit, maar weet dat mijn zoon er nu nog niet mee speelt.
Tafelzeil Highway | TafelzeilOnline.com Ik had hem gezien in een winkel in Rijssen, maar die hebben hem niet in de webshop. Deze webshop heeft hem dus wel.
Mijn kinderen hebben er ook eentje van IKEA, maar die hebben zo'n grote fantasie dat ze van alles nog wel straten, rails, auto's en treintjes maken.
Hier ook die van ikea. mijn zoon speelt er al bijna 4 jaar lang dagelijks op. dus is een goeie koop geweest.
Wij hebben er boven een van ikea en beneden een van marskramer of blokker (die twee haal ik altijd door elkaar) Deze is wat groter en aangezien zoonlief aardig wat auto's heeft, speelt hij lekkerder met deze
Hier ook Kwantum, idd wat groter, handig voor twee jongens en echt wegenpatroon waar ze met de autootjes langs kunnen