hallo, even een vraagje...wil een voedingskussen bestellen en op de site baby and more zag ik er een paar staan...nou is tie van doomoo erg duur maar die van comfy big is een stuk goedkoper...heeft iemand ervaring met die en istie net zo goed als van doomoo.? groetjes
Rare vraag maar waarom bestel je ze... Bij de Hema verkopen ze ze ook gewoon en kan je zien wat je koopt.... Heb zelf ook een duurdere omdat ik gelijk nodig had en Hema had hem op dat moment niet, maar weet t merk niet meer... sorry...
Er is ook een dame hier op het forum die ze zelf maakt met een hoes in de door jou gekozen kleur/stof. Was echt niet duur en prima kwaliteit. Weet alleen niet meer hoe ze heet hhaha... misschien even via de zoekfunctie kijken?
Ik heb ook die van de Hema. Ik slaap er heerlijk mee, en hopelijk is hij dadelijk bij het voeden ook handig, vast wel.
Ik heb die grote van de prenatal, volgens mij is dat idd de comfy big. ik vind m heerlijk!, op het einde van je zwangerschap kun je m ook heerlijk in je rug leggen, met de "puntjes" naast je billen zodat je wat lekkerder zit. En met het voeden is het fijn en ook kun je je kindje er heerlijk in leggen... Ik ben er zeer tevreden over...
Bedoel je Miss Little soms? Tenminste daar heb ik mijn handgemaakte voedingskussen vandaan. Kijk eens op www.misslittle.nl