Ik ben op zoek naar een kleed wat straks buiten op het gras kan liggen en waar de kleine op kan spelen. Dus wat tegen een vochtige ondergrond kan, makkelijk is schoon te maken en waar niet alles aan blijft zitten. Iemand tips?
Ik heb vorig jaar een kleed gekocht bij de Xenos. Een stoffen kleed met een plastic onderlaag. Voor maar 12,50 geloof ik! Als ik jou was zou ik daar even kijken.
ik heb een kleed bij de hema vandaan, lekker groot, bovenkant stof en onderkant plastic, ideaal dus voor zowel binnen als buiten. prijs was rond de 20, ik weet niet of ze nu al in de winkel liggen maar anders bij de tuin/kampeer spullen.
heb ik toevallig ook naar gezocht vandaag en er is 1 heeele goede en stoere! Kidz Impulz | Baby, Peuter en Kinder Accessoires voor de Kinderkamer en dan buitenspeelkleed. heeft een onderkant die geen water doorlaat enzo. ik ga hem in maat M bestellen!
Toevallig vandaag gekocht bij de Hema. Vorig jaar was ik telaat en nu lagen ze er weer dus meteen 1 gekocht. Heeft een plastic onderlaag en bovenop van stof, ideaal! Ze kosten 25euro maar met de stickers plakken goedkoper.
Ik heb deze: Spele | Kidz Impulz Ik heb de versie met nylon aan 2 kanten, maar er is er ook een met zeil aan de onderkant. Niet echt goedkoop, maar absoluut het geld waard!!! Hij is lekker groot, dus je kan er zelf ook nog bij zitten/liggen . Met een vochtig doekje is hij zo schoon.
Ik heb die van de hema wat een super ding is dat zeg. gaat altijd over al mee naar toe. die stickers zaten bij de folders 15 % korting
En als je die niet hebt gehad, kun je (zolang de voorraad strekt) ze halen bij de servicebalie (zie website hema ) Wij krijgen hier de folder ook nooit, maar wil natuurlijk wel kortingsstickers .
Ik heb ze afgelopen zomer bij de Zeeman gekocht. Zachte bovenkant en pvc onderkant. Waren 5 euro per stuk, ze zullen dit voorjaar ook wel weer in de winkel liggen. Ik heb ze ook van de Xenos en dat waren meer een soort quilts (dus gevoerd) met pvc onderkant, wat zachter dus om op te spelen.
Die heb ik vorig jaar ook gekocht. Ideaal! Het kleed kun je ook uitwassen. Ze zijn er nu ook weer bij de Hema onder de naam vakantiekleed. Het kleed kost 25,- maar deze en volgende week kun je stickers plakken en krijg je 15% korting.Misschien een tip?
he nina! Dank je!!Had de hele website al afgespeurd, maar nu met de zoeker vond ik hem direct. in 3 kleuren zag ik. Zal morgen even naar de Hema kijken hoe ze er in het echt uit zien!
Even wachten nog tot het seizoen begint..... AH heeft ze dan 1x in de aanbieding (tenminste afgelopen jaar & jaar ervoor). Lekker groot; fleeche en onderkant plastic. Ideaal! Ook prenatal heeft ze ooit wel eens, staan dan vaak wel in een boekje. Je moet er dan wel snel bij zijn . (weet trouwens niet of iemand dit al had geschreven, had de reacties nog niet gelezen)