Speelkleed voor op de grond - wat gebruiken jullie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door raspberry, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik heb de Leka van de Ikea gekocht voor mijn schoonouders (daar zijn we vrij vaak) en een boxkleed van Woezel en Pip voor hier thuis. Werkt allebei geweldig, en ligt vrij zacht.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hadden een boxkleed op de grond liggen. Daar lag Eva met 4 maanden hele dagen op haar buik te spelen. En een paar maanden later lekker tijgeren en dus niet meer op het kleed ;).

3. mica

mica Actief lid

13 apr 2008
    120
    0
    0
  4. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Je kunt nu voor korting sparen voor zo'n kleed met de streepjescodes van Nutricia/Bambix/Olvarit

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier nog zo 1. We hadden bij de prenatal zo'n doekje met allemaal labeltjes gekocht, maar die blieft mevrouw niet!

Wij hebben trouwens een 2 persoonsdekbed (met hoes) op de grond liggen. Lekker groot. (niet dat ze erop blijft zitten, maar dat is weer een ander verhaal hihi)

6. Alita

Alita Niet meer actief

waarom is zo`n speelkleed nu eigenlijk nodig vroeg ik me af, ze blijven er toch niet netjes op zitten?

7. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
  8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Toen ukkie nog klein was gebruikten we gewoon een boxkleed. Toen hij een beetje ging rollen en draaien hebben een oud éénpersoonsdekbed op de grond gelegd als hij daar ging spelen. Hij kon naar hartelust oefenen met draaien.
    Nu ligt er niks meer. Hij blijft er toch niet meer op liggen.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ze zijn indredaad zo snel zo ver dat ze binnen no time van het kleed afgerold/gekropen zijn. Daarom hebn ik er ook niet speciaal iets voor gekocht maar een oud dekbed gebruikt. Nu gebruik ik niks meer, dan zou ik een kleed moeten kopen zo groot als de woonkamer. :D

10. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Volgens mij ben ik de enige zonder speelkleed; die van mij speelt gewoon op de vloerbedekking.

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    deze hebben we ook, is ook makkelijk op te rollen

Deel Deze Pagina