Pfff wat kan dat toch moeilijk zijn.. leuke sandaaltjes vinden! (dochter 1,5jaar) Ik heb al een tijdje deze op het oog gehad en wilde ze gaan bestellen maar helaas uitverkocht!! (geen idee of wanneer ze weer binnen zijn?!) Zilveren Replay Sandaal Casey Rj1216 - - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl of Zilveren Replay Ballerina Brianna Rj1145 - - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl Ook vind ik de birkenstock erg leuk maar gaan vanaf maat 24 dus ik neem aan dat dat nog te groot is?! Heeft iemand leuke sandalen gezien? Of nog beter, de replay sandalen ergens anders tekoop zien staan? Ik vind het zo sneu als ze met het warme weer op dichte schoenen moet lopen (ookal heeft ze wel crocs).
Iemand enig idee waar deze slippers nog verkrijgbaar zijn in maat 22? Ik heb namelijk ook een grietje erin zien lopen met dezelfde maat. http://i100.twenga.com/10/tp/69/82/428742326408166982.png
Dochter heeft maat 18 en ook Elefanten, is van Van Haren. Goed voetbad en ze zijn erg leuk: veel leuke reacties op gehad. Schoenen staan op elefanten.de