eerste setje kleding

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door marg1981, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marg1981

marg1981 Actief lid

15 aug 2007
    204
    0
    0
    midden-nederland
    Hallo allemaal,
    ik ben nu 36 weken zwanger en zo langzamerhand bezig met het inpakken van mijn ziekenhuistas. Nu begin ik echter te twijfelen over de allereerste kledingsetjes van onze kleine...Vind ze niet zo leuk en wil eigenlijk nog op zoek naar iets leukers. Mijn vraag is dan ook waar vind ik een leuk hip sportief kleurrijk setje kleding voor onze knul? Uiteindelijk gaat het op de foto's natuurlijk om ons jochie, maar hij moet er ook wel wat gestyled bij liggen, haha.

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    prenatal heeft schattige maar ook stoere kleertjes. Verder vind ik zeeman voor ukken ook super.
    Hema heeft ook veel klein spul.

Geloof dat t eerste pakje van DL van de hema kwam. lekker zacht maar niet tuttig

3. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind deze pakjes van Noppies erg leuk en stoer als eerste kleertjes unisex - Noppies Shop Online
    Ze hebben er ook bijpassende mutsjes en slofjes bij, geschikt dus als eerste pakje. Te koop bij Prenatal o.a.

4. Mimi85

Mimi85 Actief lid

13 jul 2009
    378
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf als eerste pakje een pakje van tommy hilfiger gekocht. Baby blauw een broekje en een truitje met drukknoopjes vooraan. En daaronder gaat een rompertje. Sokjes erbij en een wit mutsje van Tommy ...klaar is baby.
    Gewoon bij Maison de Bonnetrie gehaald. En echt niet zo duur als meeste denken!

5. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    wij hebben voor onze uk het 1e setje gekocht bij Prenatal.
    Een grijs met witte streep shirt met nijntje erop en een grijze broek.
    Op de 1e foto's lag uk in een omslagdoek en zagen we helaas niets van zijn mooie kleding.
    Succes met shoppen en de laatste loodjes

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Noppies, zeker als je een niet te groot kindje hebt.
    Tip: haal het zowel in 50 als 56. Als je kindje wat groter is past het ook. Het kleinere setje kun je altijd nog kado geven of inlijsten :D

7. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik had noppies gekocht. Maar toen ons mannetje een groeiachterstand bleek te hebben heb ik prematuren kleertjes gekocht van Lief.

8. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik had ook een setje van Noppies (heel veel trouwens..) Vind ik persoonlijk erg leuk voor jongens...

9. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik vind z8 helemaal top, lekker zacht, toch stoer en blijft super mooi met wassen...succes met kiezen!

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ik heb een heel lief zachtrose setje met bijpassend mutsje bij de Hema gekocht. Alles leuk en aardig maar ik weiger 30 euro uit te geven voor iets wat ze maar een paar weken aankunnen. En dit is superschattig. Het is alleen 56 dus de vraag is nog maar of het wel het eerste pakje wordt, maar goed, zowel mijn zusje als ik hebben nooit in 50 gepast, dus we zullen het zien

11. Pris

Pris Fanatiek lid

Wij hadden een (neutraal) setje van Noppies, gekregen van een trotse opa en oma.

12. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ik had bij Simply Colors een truitje besteld met zijn naam erop.
    Een wit broekje eronder (van de Hema geloof ik) en wit/blauwe sokjes en oma's gebreide slofjes.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb voor een meisje een oilily setje en voor een jongen een Esprit setje.

Beide in maat 56. Isabella was bij de geboorte 51 cm dus dan past 56 wel goed ( misschien iets ruim)

14. Heel76

Heel76 Actief lid

15 jul 2006
    266
    0
    0
    Zuid-Holland
    Z8 is stoer, maar wel een lekkere stof voor die kleintjes.
    Verder zijn lief en noppies ook super.

Deel Deze Pagina