Hier is de harde stenen vloer veeeel leuker dan welk kleed ook. Het liefst met de blote benen en voetjes en dan maar zien van de plek te komen. Lukt hem al aardig moet ik zeggen. Een los kleed wekt hier vooral veel frustratie op. Die puzzelstukken peutert hij los en gaan in de mond. Tja de koude stenen vloer dus. Die rubber tegels zijn trouwens wel ideaal onder het zwembadje als je geen gras hebt! En onder de glijbaan heb ik ze ook!
Ik heb heel lang getwijfeld om een speelkleed met van die speelbogen te kopen. Heb van de week toch besloten om het niet te doen, naar mijn idee gebruikt ie het niet zo lang en een beetje leuke kost toch al snel veertig euro. Ik heb nu een plastic speelding gekocht waar ie onder kan liggen, op een boxkleed. Dit speelding kan je straks ombouwen zodat ie er bij kan zitten en later weer iets hoger zodat ie er bij kan staan. Maar over het speelkleed...haha... ik denk dat ie het al snel te klein zal vinden. Zolang ze niet rollen en kruipen blijven ze erop en daarna is het gebeurd denk ik.