Gezocht! Lief beertje van Nicotoy.

Discussion in 'Te koop gevraagd' started by wachtend, Jun 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Alles al afgezocht maar kan het niet vinden!! Mijn zoon zijn lievelingsknuffel! Met heel veel zoeken een tweede gevonden en die is nu spoorloos!
    Bedrijf al gemaild, op websites gekeken voor gevonden knuffels maar nergens te vinden :(

Ik ben echt ten einde raad! Hij heeft er nog 1 maar wat als...

Wie o wie heeft dit lieve beertje van Nicotoy nog liggen en kan mij/ en mijn zoon de gelukkigste mensen op aarde maken ;)

2. dolley

dolley Bekend lid

Sep 24, 2013
    586
    104
    43
    NULL
    NULL
    Aww wat sneu :( probeer een oproepje via facebook te plaatsen daarmee zijn al heel wat knuffels teruggevonden. Succes! Hopen dat ie gauw terecht is.

3. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

Jul 16, 2011
    1,001
    29
    48
    Helaas ik heb hem niet, heb de knuffel van mijn zoontje (die was ook nergens aan te komen) via knuffelkwijt.nl gevonden. Op marktplaats staan er ook veel! Succes

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    verplaatst naar te koop gevraagd

5. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ohh echt wat een gedoe is dit zeg. Op alle sites gekeken maar geen beer te vinden :(

Nu Nicotoy maar zelf aangschreven of ze alsjeblieft nog 2 van die beertjes hebben (betalen we wel 20 euro per beertje maar goed alles om zoon te laten slapen haha.)
    Had het ooit nagevraagd bij Nicotoy en dan als ze hem zouden hebben was het 12 euro per beertje en 8 euro verzendkosten.

6. armande

armande Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    2,229
    0
    0
    Mijn dochtertje heeft volgens mij dezelfde (ander kleurtje) en kwam van de c&a?

Share This Page