Heeft er iemand tips die wel zijn mutsy 4 rider frame ingeklapt krijgt? We hebben nog even om te oefenen maar het lijkt een kwestie van (heel veel ) geluk als we hem een keer ingeklapt krijgen... Is er een handigheidje?
Aan de linkerkant zit een soort kokerachtige schuif,trek die naar je toe en duw dan de duwstang met een beetje kracht naar beneden en dan gelijk het frame laten zakken.....snap je het nog?
Inderdaad: Wagen op de rem, voet onder op de wagen, stang helemaal op de kortste stand, die schuif goed omhoog duwen (naar je toe) en de stang naar benenden duwen. Als je hem doorhebt is het heel makkelijk
Ja, inderdaad, die schuif naar boven trekken, die knop op de duwstang tegelijk indrukken en hard naar beneden duwen. In het begin dacht ik ook dat ik dat hele frame kapot duwde, maar nu ik het door heb, is het echt in 1 klik gedaan.
Hallo Sjaantje, Ik had dit probleem ook. Ik kreeg dit ook in het begin niet. Iedereen om me heen, kreeg het ingeklapt... ik niet. Nu gaat het veel beter. Het gaat inderdaad zoals hierboven beschreven. Veel oefenen, heb ik ook gedaan. Het gebeurt me nog wel eens dat ik 2 keer moet proberen voordat het lukt. Succes ermee en een fijne zwangerschap Groetjes Anouk
Oooo ik heb hem, ineens.... geweldig. Ik wist wel welke knoppen etc. maar eigenlijk duwen we de stang steeds naar beneden... maar je moet t soort naar binnen duwen.. Gelukkig ik was al bang dat dit de miskoop van mijn leven zou zijn! Thanx