Hoi hoi, De zomervakantie komt er weer aan natuurlijk en wij gaan dit jaar niet op vakantie. Daarvoor willen wij graag dagjes weg. Lowbudget zou fijn zijn aangezien we dan meerdere dingen kunnen doen. Dus brand vooral los en vertel mij eens wat een leuk uitje is met een meisje van nu (bijna) 15 maanden oud en wat ook leuk is voor papa en mama (alhoewel wij al genieten als de kleine meid geniet) Ben benieuwd!
Ow ja, zou wel prettig zijn als het niet al te ver weg is en zou ook heel blij zijn met eventuele alternatieven voor als het weer blijft zoals het nu is
Kinderboerderij is denk ik ook altijd leuk en meestal niet echt veel geld. Een keertje naar het strand toe ofzo. Kijken voor dierentuin kortingen ofzo. Een keertje zwemmen. Binnenspeeltuin zoals ballorig. Denk trouwens dat ze voor plopsa nog wat klein is, onder de 86 cm mag je in ieder geval in bijna niets.
Kinderboerderij, strand of meertje. Keer met de trein, zwemmen, ballorig, lekker fietsen en een ijsje eten.
Zwembad! Dierentuin (kijk voor kortingsacties, bijv bij remia nu 2e kaartje gratis) Kinderboerderij (indoor) speeltuin Linnaeushof (weet niet waar je woont....) Dagje strand! Dagje bos
Hier in Zuid-Holland heb je geitenboerderij 't Geertje dat is echt een aanrader maar niet handig als je ver weg woont natuurlijk.
Ow hahaha, dacht dat ik dat al geschreven had waar ik woon. Blijkbaar dus niet. Woon in enkhuizen (noordholland). Heb even gekeken voor plopsaland,maar dat is wel wat ver en vind het ook nog best prijzig. Verder nog meer hele leuke en bruikbare tips gezien,bedankt dames!
Goede tips hier! En anders kun je ook nog eens op vakantieveilingen kijken voor goedkope toegangskaartjes of op www.uitmetkorting.nl.
Giersbergen, vlakbij Drunen, dus in drunense duinen, zit een water waar je lekke kan afkoelen en doen, met kleine kids, lekker kan wandelen in de duinen en bos. *edit* Roestelberg (ahum foutje sorry) tussen waalwijk en de kets in, heb je 2 stukken waar je heerlijk kan wandelen, en pad ook voor met de hond. Kleed mee, rugzak met eten en drinken, voor onervaren lopers is een kaart ook wel handig, en tis goedkoop Biesbosch museum tussen werkendam en de pond naar dordrecht zit hier beide vlakbij, is niet duur, en je kan daarna meteen lekker stukken lopen, of naar werkendam toe en daar genieten van de dorpse dingen, allerlei winkeltjes bij elkaar, stoffenwinkel, kralen winkel, baby kleding winkel etc etc (geen grote stad) Heusden, vesting stadje, lekker doorlopen, over de wallen, er zijn ook speurtochten te doen, heell erg leuk! en t kleine patat zaakje is een aanrader, je leert er veel over de slachtoffers in de kelder van t gemeentehuis ten tijden van de tweede wereld oorlog, en je hebt bij t kerkje een leuke speeltuin en ruine waar de kids heeerlijk kunnen spelen en nog veel meer! Den bosch, vvv gaan, kun je heeel veeel doen. Breda is heeeerlijk om te ontdekken, ook met kids. Gouda even kijken wanneer er weer *zoeken* ja heb t De Goudse Waag - Home Het Groene Hart | Stroopwafels maken Het Groene Hart | Home En er is al zoveel gezegd, dusse zit vast wel wat tussen her en der bij de voorgangers
Sprookjeswonderland woon ik om de hoek van en heb ik een jaarkaart van dus dat gaat uiteraard goed komen Bakkerijmuseum had ik niet aan gedacht, das een goede! Misschien in combinatie met het stoomtreintje Een kijken wat dat kost