heb een antraciet grijze, staat mooi bij het interieur! waarom dit topic, zit je te twijfelen over de kleur?
ja wij hebben zwarte meubels en een antraciet grijze vloer.. dus zit te twijfelen om dan zometeen ook een zwarte box of een grijze te nemen..
Die van ons is zwart/bruin. Zelfde kleur als de rest van de houten meubels in de woonkamer. Past mooi bij de rest.
wij hadden een zwarte bopita rocco (ik geloof dat ie zo heette) met lade...was een mooie box en paste toen het beste bij ons interieur
Wij hebben ook de kleur van de box laten matchen met de kleur van de meubels, dat is denk ik idd het mooiste
ja want het is eigenlijk ook gewoon een meubelstuk het duurt nog wel een poos voor dat er hier een box staat maar ben al wel aan het kijken en zoeken..
Hier ook een zwarte, hij was eigenlijk wit (we hebben hem overgenomen van kennissen) maar geverfd omdat het idd beter bij het interieur past
nou ik heb een hele gave gezien met precies dezelfde handgrepen als op onze kastjes enzo.. alleen die is zoooo donders duur.. en hoe lang staat die box nou daadwerkelijk?
Weet niet of je al een kamertje hebt aangeschaft, maar wij kregen de box bij het kamertje, hebben alleen een andere uitgezocht dan die er standaard bij zit, hebben maar 10,00 bij hoeven te betalen. Denk wel dat een box wel bijna 2 jaar in huis staat, mocht het niet langer zijn.
o nou dan heb je nog genoeg tijd om er over na te denken en nog wat te sparen voor de uitzet! Succes en hoop dat je snel zwanger bent.
Wij gaan later voor ons tweede beebje deze box kopen! Hij kost wel 350 euro, maar ik vind 'm erg mooi! Ook mijn woonkamer bestaat uit hooglans meubels wit/zwart. (Ik heb thuis nu een witte, alleen die vind ik niet meer zoo mooi)
Ik vind die dingen gewoon altijd lelijk haha Hier hebben we hem maar 6 maanden gebruikt, ik verwacht voor deze baby iets langer (veilig plek van broertje ) Je kunt ook een goedkope via Marktplaats scoren en zwart schilderen mocht het toch te duur zijn voir je.