Hoelang sliep jullie kindje bij je op de kamer 's nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ago, 3 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Tot welke leeftijd sliep jou kindje 's nachts nog bij je op de kamer?

1. < 3 maanden

2. Tussen de 3 en 6 maanden

3. Tussen de 6 en 9 maanden

4. Tussen de 9 en 12 maanden

5. Langer dan 12 maanden

6. Ons kindje heeft 's nachts nooit bij ons geslapen

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Ik ben gewoon even nieuwsgierig naar hoelang de meeste kindjes 's nachts bij hun ouders op de kamer slapen.

Ons meisje is nu bijna 6 maanden en slaapt 's nachts nog bij ons.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zoon 6,5 week (maakte ongelofelijke hoeveelheid herrie hihi) dat ik niet goed kon slapen en hij daardoor ook niet. Vanaf het moment dat hij naar zijn eigen kamer ging, sliep hij van 23:30 - 8:00

Dochter met 7,2 week maar die heeft daarna nog regelmatig (tot een maand of 5) bij me gelegen. Ook zij ging doorslapen (00:00 -8:00) toen in haar eigen bedje ging slapen.

Ik heb gestemd < 3 maanden

3. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ons mannetje is nu 4,5 maand en slaapt in zijn ledikantje nog steeds lekker bij ons op de kamer...
    Ondanks dat ik geen borstvoeding meer geef vind ik het gewoon heerlijk om hem dichtbij me te hebben!
    Ik denk dat het ook nog lang zo blijft... ;)

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

krap 8 weekjes. toen was ik er ook wel aan toe aangezien ik elke nacht droomde dat hij in ons bed lag mijn man op hem lag.. ik bij elk kreuntje wakker werdt. en ook wou ik wel weer eens intiem zijn met mijn man en daar hoeft ons kind geen getuigen van te zijn:D;)

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Mijn jongste sliep heel slecht bij ons, die is met een week of 3 verhuisd naar zijn eigen kamer, ging stukken beter. Hij werd echt wakker van onze geluiden.

De oudste ruim een jaar. Die vond het heerlijk.

6. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.830
    3.627
    113
    Mijn zoontje heeft tot 4 maanden op onze kamer in een wigje geslapen. Toen begon hij uit het wiegje te barsten (we moesten hem bij wijze van spreken bijna aanduwen :)), maar daarnaast merkten we toen dat hij wakker begon te worden van ons, als wij naar bed gingen, naar de wc, net iets te hard omdraaiden, enzv). Dus toen is hij verhuisd naar zijn eigen kamertje. Wel wennen in het begin hoor, ik vond het erg gezellig, die geluidjes op de kamer.

7. Karoke

Karoke Niet meer actief

Ons ventje slaapt nog bij ons, tussen ons in. :D

8. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    onze zoon vn 3mnd ligt ook nog heerlijk bij ons!! vind het eigenlijk gewoon sneu om hem op zo'n grote kamer alleen te laten slapen..
    wie had er ook moeite mee maar ging het toch beter dan verwacht?

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier 3 maanden. Hopelijk de 2e langer. Oudste ging op haar eigen kamertje omdat mn man dat graag wilde en ze ook al doorsliep.
    Maar voor de 2e komt er een co-sleeper en hopelijk lange tijd bij ons.

10. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Tot een maand of 5. Toen begon hij wakker te worden van de wekker van manlief en onrustiger te slapen. Voor ons het teken dat het tijd werd om hem naar z'n eigen kamer te verhuizen.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Tot 4,5 maand allebei

Ik wilde wel langer maar de kinderen gingen slechter slapen bij ons en op een eigen kamer ging het helemaal goed

12. Boeffie2011

Boeffie2011 Bekend lid

4 aug 2011
    864
    0
    0
    Noord Brabant
    ons manneke heeft tot hij 6.5 maand was bij ons op de kamer gelegen...daarna kregen we het gevoel dat hij misschien wel minder goed sliep omdat hij van onze geluiden onrustig werd (en andersom hetzelfde)
    Nu slaapt hij in zijn eigen bedje op zijn eigen kamertje:)

13. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hier toen hij 6 dagen oud was sliep hij in zijn eigen bed/kamer.

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Oudste zoon en dochter sliepen niet bij ons op de kamer. Niet één dag en dat is steeds goed gegaan.

De jongste nu slaapt wel bij ons. Dit omdat ze een kamer moet delen met haar zusje en die bij het minste geluid wakker wordt, maar ook omdat ik bv geef.

Ze is nu 5 maanden en slaapt nog steeds bij ons, zelfs dikwijls bij ons in bed (slechte gewoonte, I know, maar in het zh wou ze ook enkel slapen als ze bij me lag en na de bevalling wou ik toch ook wat bijslapen).

Mijn man vraagt dikwijls wanneer ze nu eindelijk naar haar eigen kamer gaat, maar ik vind het zo eng om haar niet meer te horen en zien. Terwijl ik er nooit last had bij de andere kinderen.

Ze zeggen ook dat het best is met 6 maanden te verhuizen, is dat ook zo?

15. dochter tot 9 weken en zoonlief na de kraamdagen.
    ik word van elk zuchtje wakker en zat dan rechtop in bed terwijl de kids gewoon sliepen.

16. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Met 3 maanden, maar als het gerust nog een paar maanden gemogen hoor. Alleen de wieg werd echt te klein voor d'r en het ledikant past niet in onze slaapkamer, dus toen is ze naar d'r eigen kamertje gegaan.

17. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik werd van de oudste 2 wakker. Ik vond het vreselijk ze op hun eigen kamer te leggen maar vanaf dat moment sliepen ze door, dus blijkbaar hadden ze ook last van ons. Onze jongste sliep in week 2 al door, we hebben haar met 4 weken over gelegd.

18. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Even offtopic maar slaapt hij nooit in zijn eigen bedje? Kan me zo voorstellen dat het nog de nodige problemen kan gaan geven als hij daar helemaal niet aan went.
    Enne... Hoe doen je man en jij dat dan met intimiteit in de slaapkamer? :)
    Sorry maar je reactie maakt mij erg nieuwsgierig aan gezien mijn dochter ongeveer van de zelfde leeftijd is en ik me niet kan voorstellen dat ze elke nacht nog bij ons zou liggen.

19. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Dat vroeg ik me ook af. Als 1 van de kids ziek is wisselt mijn man man van bed met het zieke kind. Ik slaap dan echt niet door het gewoel, gepluk enz. en dan liggen we niet eens met z'n drietjes. Over je privé leven nog niet eens gesproken ;)

20. Karoke

Karoke Niet meer actief

Hij heeft de eerste 9 maanden van zijn leventje in zijn eigen bed, op onze kamer, geslapen. Toen kreeg hij enorme slaapproblemen en sliep hij enkel nog tussen ons in. Na overleg bleken we er geen van beiden problemen mee te hebben als hij bij ons zou slapen en daar ligt hij dus nog. We hebben er uiteraard rekening mee gehouden dat dit wel eens een aantal jaren zou kunnen duren voordat hij terug in een eigen bedje wil slapen, maar dat is dan maar zo.

Enne met die intimiteit tussen ons is niets mis hoor. ;) Er zijn andere plaatsen en andere momenten dat het kan dan 's nachts in ons eigen bed. :D

Het enige waar ik wel eens last van heb is het gesnurk van mijn man, maar dat deed hij voorheen ook al. :p

Deel Deze Pagina