Als jullie gaan bbqen met 6 kinderen 5 volwassenen Wat zijn jullie dan kwijt? Leek me wel interessant nav andere bbq topic Hier vandaag boodschappen voor de bbq gedaan 215
hier met 2 volwassenen en 2 kinderen ongeveer 25 euro kwijt. Dan heb ik varkenshaas waar ik stokjes van maak...hamburgers biologische, lamsworstjes waar ik stokjes van maak, lamsburgers en kip. Sausjes, broodje, groentes ( gisteren...komkommer, watermeloen, sla en tomaat) voor erbij. 6 stokjes varkenshaas 6 stokjes worstjes 6 stokjes kip 4 hamburgers 2 lamsburgers Echt we hadden veel te veel.
Die 215 neem ik aan met salades, stokbroodjes,frisdrank en kruidenboter en vlees. We zijn voor 5 volwassen (alleen vlees) 30 kwijt excl. salades, brood en frisdrank. Met 6 kinderen erbij (eten niet veel) hooguit 20. Ik gok ongeveer als ik dan reken met 5 volwassen en 6 kinderen dat ik ongeveer hooguit 100 kwijt ben met de bbq. Dat komt omdat wij vlees in Duitsland halen. Vandaag voor de bbq zijn we 30 kwijt (alleen vlees) We hebben dan 2 kg drumsticks 2 kg spareribs 250 gram zelfgemaakte kip shaslicks 2 kg canadian steaks 1,5 kg filetlapjes 2 kg kipvleugels 2 kg ribkarbonades
Hier met 5 volwassenen en 3 kinderen en ik was rond de 100 euro kwijt. Stokbrood, salades, 2 varkenshaasjes, bio kip, karbonades en biefstukjes. 2 flessen fris maar, de meesten drinken water. Oh en nog fruit voor een fruitbowl.
215 euro???Dan bbqde ik nooit weer Heb je een heel hert gekocht ofzo Hier met 5 personen en 5 kinderen helemaal compleet en met de luxere vleessoorten ongeveer 125 euro kwijt.(ik maak wel alles zelf,ook het vlees snijd en marineer ik zelf,omdat we dat veel lekkerder vinden dan kant en klaar)
Hier zo rond de 100 euro met dat gezelschap. Maar dat was toen we allemaal nog alcohol dronken. Dat doen mijn man en ik amper meer en ik nu helemaal niet Maar dan wel goed vlees van de slager. En genoeg voor iedereen en daarnaast ook nog verschillende salades en bijgerechten.
Hier gisteren met 4 volwassenen en 2 kinderen gebbqd. Denk dat ik nog 60 euro kwijt was. Wel paar dingen iets duurder gekocht omdat goedkopere variant op was. Had ook nog eens veel te veel.
hier meestal rond de 50 euro haal mijn vlees bij de turkse slager en doe alles zelf marineren kruiden en maken tot bbq vlees. daarnaast wat brood knoflookboter, satesaus groene salade wat kaasjes voor bij het brood en wat vers fruit wat flessen fris en een kratje bier.
Wij gaan vanavond barbecuen. Wij maken alleen kipspiezen in de conimex marinade. Hamburgers e.d. is niet ons ding. Dus wat heb ik gehaald: 600 gram kipfilet 1 courgette pakje geitenkaas met honing (om de courgette mee te vullen, is voor 2x) Stokbrood Kruidenboter Conimex marinade (hebben schoonouders meegenomen, kostte ons niets ) Ik denk dat we ca. 10 euro kwijt waren voor dit alles. We bakken er nog wat frietjes bij. Die liggen standaard in de vriezer. Misschien maken we nog wat groentespiezen met ui en paprika (of tussen de kip). Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kleine kinderen.
Rond de Eur 30,- pp meestal in NL. Maar ik haal dan de duurdere vlees soorten en duurdere vis. En alles vers bij slager en visboer dus dan loopt het wel op. 😅
Ik was gister met 7 personen Ik had per persoon Een procureurlapje Een sjaslick Een worst Een kipdrumstick Een entrecote Een speklap Dan had ik allerhande salades en rauwkost, stokbrood sauzen tapas frisdrinken bier. Ik was 70 euro kwijt. Maar ik had wel te veel dus straks eten we de restjes op en ik heb 4 lamskoteletten gehaald. En dan moet ik zeggen dat ik alles in Duitsland haal waardoor ik een stuk goedkoper uit ben
215 euro?? Dan heb je wel erg veel ingekocht denk ik. Hier vandaag 4 volwassenen en 4 kinderen. Ik was 60 euro kwijt. 6 scampi spiezen, 3 zalm spiezen, 1 pakje kip, 1 pakje filetlapjes, 8 worstjes en doos frikandellen. Dan nog aardbeien, meloen, salade met mozzarella en groente spiezen (paprika champignons courgette) turks brood, sausjes en 2 flessen rosé.
Hier ook tegen de 200 denk ik. 8 volwassenen en 3 kids En hebben - 18 spiesjes met gehakt - 9 spiesjes varkens sate - 20 spiesjes kip sate - 6 biefstuk - 4 lapjes - 10 speklapjes - spareribs - 12 hamburgers Huzaren salade Aardappel salade Komkommer, tomaat Stokbrood en kruidenboter Meloen Frisdrank, sap En dan nog briketten En ijs toe
Vanavond 3 volwassenen en 1 kind. We hebben stokbrood, groentes, speklapjes, hamburgers, worsten, spiezen.. Denk zo rond de 20 euro Als we met meer mensen bbqen dan halen we het dubbele en eten we gewoon per persoon wat minder. Of wat minder vlees en meer groentes want dat kost haast niets Bij 215 (!) euro voor 1 avondje vreten zou ik mezelf afvragen of ik wel helemaal lekker ben sorry