Nacht mensjes club DEEL 2!!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amigo1985, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Aangezien alle onderwerpen met meer dan 1000 berichten gesloten zijn:(, en ik ontzettend veel lol hier het snachts beleef met ons clubje, open ik bij deze DEEL 2..;)

Hopelijk weten we elkaar weer hier te vinden in de nachten..:)

Oorspronkelijk idee van mamabeer:
    Topic zegt al genoeg voor de mensen die in de nacht niet kunnen slapen of iets anders in de nacht moeten meededelen:D

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hadden we al over de 1000 berichten dan? maar ik vind dat je vrij snel op 1000 bent dat word dan iedere maand een nieuwe aanmaken :D

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ja daar komen we inderdaad wel snel aan.. Maar goed, het zal wel een goede reden hebben..

Hoe is het bij jou??
    Is nou vastgesteld dat je diabetes hebt?? Hoop niet dat dat gevolgen heeft voor ecd.. Leuk verhaal trouwens..

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nee nog niet woensdag alweer bloedprikken:(

Nou het maakte niet veel uit bij de ecd zei de arts maar het hoeft nu toch niet meer:$ ecd is out off the picture...

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jeetje wat een traject om suiker vast te stellen zeg !
    Gaat het dan ook een beetje zoals bijv als er zwangerschapsuiker verdacht word ??

Vind het trouwens erg jammer van het ECD, ik weet echt niet hoe ik er op moet reageren.

Voor Koosje en man ben ik natuurlijk blij.
    Maar voor jou en papabeer vind ik het natuurlijk verrot !

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik weet niet hoe ze zwangerschapssuiker doen controleren eerlijk gezegd.

Het enigste wat ik vond dat ze dat op het begin al hadden kunnen doen. En er mss iemand anders geholpen kon worden. Snap alleen niet dat ze Spanje pakken want las laatst dat het langer duurt dan in nederland met eigen donor. Maar goed dan heb ik ook weer tijd voor andere dingen:D

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Tja, vind ik ook wel, want nu moeten ze alsnog 3/4 maanden wachten terwijl ze misschien dan al een positest in dr handen had kunnen hebben.

Maar ik kreeg sowieso al kriebels bij het verhaal van die gyn hoor, misschien heeft die extra gepushed?

En inderdaad nu weer extra tijd voor andere dingen.
    En er zal vast wel weer (helaas) iemand komen die een ecd nodig heeft.

8. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    HUH dames wat heb ik gemist?? Wat is er aan de hand bij de ECD?? Wie wilt me bij praten??

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Koosje en haar man hebben besloten om voor een anonieme ECD te gaan in spanje, omdat ze dan niet zo lang hoeven te wachten ofzo iets.
    'T hele verhaal staat in Lieve eiceldonor gezocht topic.

Amigo, bijna echoo !!

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Middagg :p

12. steenbokje

haha Ikdus, nog niet zo lang wakker?

13. steenbokje

Hmz, jammer dat hele ECD gebeuren. Had al vaag iets gelezen in het topic. Kan me voorstellen dat t voor Mamabeer + man even hard aan komt nadat je er zoveel tijd en energie in hebt gestopt. Hoop dan ook dat jullie nog wel iemand blij kunnen maken met je eitjes!

14. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Murgge mopsie!

Thanks Ikdus, jeetje heb het eens even gelezen, weet niet wat ik ervan zeggen moet.. Knap dat Mamabeer nog zo netjes blijft, was bij mij waarschijnlijk anders gelopen..

15. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik vind jou banner zooooo mooi mops!! Super..

Tja nog een paar dagen en dan de eerste echo Yoehoe, kan niet meer wachten..

16. steenbokje

Whahaha... mijn banner mooi? Kijk eens naar die van jezelf!! Wou dat ik die onder mn text kon zetten ;)

Je gaat wel direct hier de plaatjes posten he?? ;)

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oooh Moppie, ben al heel lang wakker.
    En moet over 6 uur alweer mn nest uit haha.
    Hoe is het stoppen met roken nog vol te houden ?
    En vind je 't spannend om er nu echt officieel voor een beeb te gaan ??

Ja Amigo, ik vind het ook knap van Mamabeer, ik zou waarschijnlijk ook eerst uit mn slof schieten. Daarna wel begrip tonen, maar eerst echt woest zijn.
    Als het om emotionele gedoe gaat kan ik soms erg kort door de bocht zijn en bot en boos haha.
    Hoe gaat het niet roken bij u ?

18. steenbokje

Ah, ik ben nog niet zo lang wakker, kwam er pas om 12u uit vandaag. heerlijk lui!

Stoppen met roken:
    Three weeks, 22 hours, 31 minutes and 12 seconds. 416 cigarettes not smoked, saving € 100,70. Life saved: 1 day, 10 hours, 40 minutes.

Officieel, uhm, vriendlief is ingelicht maar verder zijn we nog niet vrees ik. Ik ben bang dat ie me keihard af gaat wijzen (hij wil eerst verbouwen enzo) dus zal m in zn slaap moeten bespringen als ik deze ronde nog wat wil whahahahaha......

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik zou zeggen de verantwoordelijkheid qua anti conceptie ligt nu bij hem..

Als hij je echt nu nog niet wilt bezwangeren, moet hij ervoor zorgen toch ?

Maar 't niet roken gaat dus superr.

20. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Haha mops dat bespringen van je vriend in zijn slaap..
    Goed hoor dat je het zo goed volhoudt..

Ik ben af en toe aan het zondigen, hier en daar een trekje, heb geen pakje meer, maar zowiezo alleen maar thuis op het balkon.. Heb er helemaal geen zin meer in, tis meer de gewoonte om zo`n ding in je handen te hebben.. Laat me eerst die echo maar eens gezien hebben, want echt geloven doe ik het nog steeds niet..

Deel Deze Pagina