Wij zijn met een clubje januarimama's een keer naar ballorig geweest en de meesten waren toen 11 maanden en ze hebben zich daar allemaal super goed vermaakt! Vooral de ballenbak was erg leuk
Klinkt heel erg gezellig! Maar voor een baby van 7 maanden denk ik nog niet echt superleuk hoewel ze haar ogen ws uit zou kijken hahaha... Denk dat het ook afhankelijk is van wat voor soort kindje je hebt...rustig/druk, onderzoekend/terughoudend..etc etc....ons meisje is erg druk en onderzoekend..EN kan moeilijk alleen spelen...moet dus vaak bezig gehouden worden. Hoe zijn jullie kindjes?
ik lees even verder mee, en sluit me dan eventueel per keer aan. oke? dit omdat ik 3 dagen in de week werk, in principe wel vaste dagen maar ik ruil nog al eens, en daarom kan ik niet bij voorbaat al zeggen of ik mee ga. ik zal nog wel even jullie vragen beantwoorden: naam: lob woonplaats: regio tilburg leeftijd: zoon van bijna (a.s. dinsdag) 1 jaar oud ik zelf ben 31 jaar oud. karakter kindje: druk, nieuwsgierig, kan goed alleen spelen... behalve met fases af en toe wat minder.
Ik haak af. Mijn dochter is al 5,5 jaar en tis niet echt iets voor haar zo denk ik,. dan moet ze steeds oppassen met die kleintjes etc... veel plezier!
mamakitty, is prima hoor! voor de andere meiden heb ik een vraag; Is het moederschap wat jullie ervan verwachten? Ik vind het anders dan ik me had voorgesteld, drukker, maar ik wist niet dat je zoveel liefde kunt krijgen van zo'n klein wezentje!!!
das een goeie vraag! even denken... ik vind het wel anders geloof ik... er blijft maar heel weinig tijd over voor jezelf en daar moest ik wel aan wennen. maar aan de andere kant gaat het zoooo vanzelf dat de kleine altijd voor gaat en dat je jezelf vaak moet weg cijferen. en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest als het afgelopen hele jaar
heej GEFELICITEERD met jullie mannetje!! gisteren 1 jaar geworden!! leuke dag gehad? Hij is nu officieel geen baby meer...maar een dreumesje..grappig hoor!! Wat jij zegt daar ben ik het helemaal mee eens; ben nog nooit zo gelukkig geweest!
dank je!! we hadden het zondag al gevierd, en het was super gezellig. heel gek inderdaad dat mijn kleine manneke nu geen baby meer is, ik moest gisteren de hele dag terug denken aan een jaar terug... de bevalling.. de kraamperiode enz. ik werd er helemaal emotioneel van.
Het moederschap is een stukje drukker dan ik had verwacht. Maar dat komt ook omdat Kyra vrij veel aandacht nodig heeft. Ze heeft er vaak moeite mee om zichzelf te vermaken dus alles moeten we samen doen. En stofzuigen terwijl en een dreumes over de stofzuiger buitelt duurt net eventjes een stukje langer, om maar iets te noemen. Verder kwam er iets meer slaapgebrek bij kijken. Maar als ik zie wat ik ervoor terug krijg is het het allemaal meer dan waard. Het is niet alleen de liefde die je krijgt, maar door haar ogen leer ik de wereld weer opnieuw kennen. De verwondering die ze voelt als ze weer iets nieuws ziet of meemaakt. In één woord: geweldig!
Ja, vooral de papa's vonden het erg leuk Ik lees ook mee, en beslis per keer wel of ik mee ga. Suuzje, 27 jaar, regio Breda, 2 dochters van bijna 2 en 4 maanden. De oudste is erg temperamentvol, maar kan zowel samen als alleen goed spelen. De jongste is vrij rustig, maar ook zij heeft temperament. Het moederschap valt me veel zwaarder dan verwacht, maar de komst van de 2e valt dan wel weer reuze mee.
Wat zijn jullie alert. ik had het in eerste instantie niet door en moest echt eventjes teruglezen voordat het kwartje viel. Maar ik heb mijn dag ook niet echt vandaag dus ik excuseer mezelf maar eventjes. Is een van jullie wel eens naar de indoor speelruimte in Tilburg geweest in de heuvelpoort? Ik denk erover om het binnenkort eens uit te gaan proberen. Nou ja ik, meer Kyra. Het zou wat zijn als ik los ging in de ballenbak en Kyra zonder toezicht liet hehe. Dat doen we maar niet.
Mag ik me ook aansluiten bij jullie? Ik ben Yolanthe mv een dochter van 2 jaar (december 2007). Dochter is dol op andere kinderen en wil graag samen spelen. Vandaag in de Ikea ging ze weer eens een ander kindje aaien en knuffelen (kindje vond het wel leuk hoor!). Heuvelpoort speeltuin vind ik wel duur omdat de ouders ook de volle prijs moeten betalen (dacht ik 6,95?). Dochter was toen net 1 jaar en liep nog niet los, maar het klimmen/klauteren vond ze wel erg leuk.
Up... Dat is inderdaad wel een beetje prijzig. Maar Kyra heeft eigenlijk helemaal geen contact met andere kindjes dus misschien ga ik toch wel een keertje met haar daar naar toe want dat vind ik wel belangrijk.