speelmiddag N-Brabant??

Discussion in 'Algemene clubs' started by claudia2008, Jan 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Hallo meiden,

tijdje terug wilde ik ook mee doen met een speelmiddag, maar mijn dochter is denk ik te oud (5,5 jaar) en mijn zoontje (11 maand) slaapt nog smorgens 2 uur en smiddags ook vaak 2 uurtjes als het mee zit, dus denk ik niet dat dat gaat lukken.
    Erg jammer, want ik wil er zelf ook wel eens uit moet ik zeggen, maar het is helaas niet anders :( Misschien over een tijdje??

Nu kom ik even met iets anders. Ik maak taarten. marsepein taarten.
    Een paar taarten staan in mijn foto's.
    Dus als je een taart nodig hebt, een leuke mooie luxe taart....verjaardag volwassene, verjaardag kinds, bruidstaart, zwanger taart, geboortetaart, noem maar op......pb me :) Ik woon in Nieuwendijk.

2. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

Jun 14, 2008
    686
    0
    0
    hey hey...

beetje raar van me, open een topic en dan post ik niets meer..hmmm....
    Was een beetje een chaotische tijd dus sowieso geen tijd om af te spreken met de kindjes...

Mijn dochtertje gaat nu 2 middagen per week naar het kdv. Ze moet nog wel wennen. Is nu pas 3 keer geweest maar gaat op zich we goed, ze eet en drinkt en slaapt goed daar. Ook vind ze het leuk om naar andere kindjes te kijken die aan het spelen zijn! laatst lag ze samen met een andere baby te 'kletsen' en spelen in de speelbak!! :D Leuk om te zien!

Hoe gaat het met jullie en met jullie kindjes??

Share This Page