hallo weet er iemand een leuke plek in brabant waar je heen kunt met 1 jarige kindjes (net 1 jaar) waar ze lekker kunnen teigeren en waar niet andere kids door heen rennen! bvd voor de tips
bedankt het is voor een zatermiddag waarschijnlijk en met ong 6 babies! ballorig is volgens mij dan te druk!
zaterdagmiddag is het meestal overal wel erg druk ja! Je hebt in ballorig wel een gedeelte speciaal voor kids tot 4 jaar, maar erg vaak rennen de kinderen overal doorheen. Dus ik zou er niet echt prettig met een club van 6 babies zitten.
Wat ik een keertje heb gedaan met mijn dochter lijkt een beetje vreemd maar voor hele jonge kinderen heel erg leuk!! Dat is namelijk snoezelen in s´heerenloo genoemd hartenberg in Ede.Ik weet niet of dat te doen is voor je? Het is eigenlijk bedoeld voor verstandelijk gehandicapten.Maar ideaal voor hele jonge kinderen.Ze hebben daar ballenbakken zacht materiaal zodat ze zich niet pijn doen met vallen en allerlei leuke dingetjes om te ontdekken!!Het lijkt eigenlijk op ballorig maar dan is dit nog meer geschikt voor jonge kinderen en je kan zo´n zaal helemaal voorjezelf afhuren.Zodat er geen vreemden binnenkomen.Maar goed zoals ik al zei het klinkt misschien vreemd om naar een instelling te moeten maar voor die kleintjes is het zooo leuk! Anders moet je mji maar even pb en ik ben er al meerdere keren geweest!!!
Wat een leuke tip en net wat je zegt, snoezelen is ideaal voor die leeftijd ! Misschien is er in brabant ook wel zoiets te vinden..? Ik weet dat ze bij Ballorig in Oud Beierland ook een snoezelruimte hebben (daar komen wij af en toe), maar ik heb geen idee hoe en wanneer je daar gebruik van mag maken.
Mijn dochter is nu drie en vind het daar nog steeds geweldig!! Wij bellen gewoon om te vragen hoe of wat en dan lukt het vaak wel!
klinkt helemaal niet gek hoor, is idd erg leuk, ik zal eens googlen! bedankt voor je reactie en de andere dames ook bedankt, ga alles eens even opzoeken!
Wat denk je van trollenland. Die hebben ook een speciale hoek voor baby's en peuters. Moet je eens op de site kijken trollenland.nl. Het is trouwens in z-o branbant (deurne)
heb je hier misschien een site van ofzo? of foto's? ik heb zitten googlen maar kan bijna niets vinden..
Om een idee te krijgen dit is een k.d.v die dat met kinderen doet Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.nijntjepluis.nl/kinderopvang/Portals/2/images/snoezelen6.jpg Hier nog een link Het SnoezelRijk - Babysnoezelen in het SnoezelRijk Wat algemene informatie over snoezelen.. WorldWideSnoezelen.com - Welkom bij World Wide Snoezelen (Dutch) Waar ik dus ben geweest is bij deze instelling,hier moet je gewoon naar toe bellen dan wordt je vanzelf doorverwezen naar het juiste adres.. Internationale Snoezel-associatie