mijn baby is ziek

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mora27, Jan 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ze wil niet drinken of maar een halve fles sinds gisteren en ze roggelt heel erg en er komt steeds slijm uit haar mondje.. ze heeft nu al 38.4 graden koorts en ze is zo anders dan normaal.. heel hangerig en plots begint ze heel hard te huilen en dan ineens is ze weer rustig... pfff vindt het zo eng en rot.. heb om 15.00 een afspraak bij de dokter....

wat zou dat kunnen zijn? mijn zus was er net en die denkt een oor of keelontsteking.....:(:(

2. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je even gebeld hebt en een afspraak hebt bij de HA.
    Als het niet goed voelt dan altijd even langs de HA en ja van hieruit kunnen wij niet zien wat er aan de hand is, dan zouden we allemaal hetzelfde beroep hebben hihi.
    Ik hoop dat je dochtertje gauw opknapt!
    tijd gaat langzaam nu he tot 3 uur, laat je het straks even weten wat het is?

3. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja de tijd gaat zo heeeeel langzaam bah..
    heb haar net even in bad gedaan en weer een fles geprobeerd maar ze wil niet drinken... maak me daar ernstige zorgen over...
    ze heeft net een zetpilletje van 60mg gehad en ik hoop dat het de pijn wat verlicht tot 3 uur... ik laat het zeker even weten..!

4. kim0503

kim0503 Bekend lid

Apr 10, 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Oh is zoo sneu he als ze ziek zijn.
    Mijn zoontje was deze week stik verkouden en wilde ook zijn fles niet drinken ( gaat ook niet lekker met een verstopte neus natuurlijk) Ik ben toen pap gaan maken zodat hij kon happen en dat gaat prima, hij eet zo 200ml melk+pap weg. Fruit vond hij toen ook erg lekker, is lekker fris in het keeltje. Ik heb ook een flesje gemaakt met wat thee ( rooibos of kamille) en daaruit geef ik regelmatig een slokje zodat hij toch lekker aan zijn vocht komt. Dat ze een dag of 2 iets minder melk drinken kan niet snel kwaad hoor zolang ze maar wel voldoende vocht binnenkrijgen ( te zien aan de luiers)
    Heel veel suc6 straks bij de dokter en ik hoop dat je meisje snel weer beter is.
    Groetjes Kim

5. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ja ik laat haar sabbelen op de fles zodat ze steeds kleine beetje binnen krijgt... een fruithapje probeer ik straks even.. eerst maar eens naar de dokter..!!!

6. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    :(nou ze heeft een keelontsteking en de oortjes waren goed...
    kunnen ze verder weinig aan doen maar ze heeft wel een flesje gedronken en slaapt nu lekker in haar bedje... hopen dat ze snel weer opknapt mn arme meisje..:(

7. misa

misa Niet meer actief

Aah wat sneu! Ik wens jullie beterschap!

8. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Naar zeg. Veel beterschap voor je kleintje!

Charlie

9. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je weet wat het is, minder fijn voor je dochter natuurlijk.
    Hopelijk knapt ze gauw op!
    Ze heeft iig weer lekker een flesje op dus ze gaat de goede kant op.

10. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dankje meiden..!
    ben idd "blij" dat ik nu wel weet wat het is en dat ze alleen maar kan uitzieken en ik zoveel mogelijk vocht in haar buikje moet zien te krijgen... al was het maar wat water...

11. anno1977

anno1977 Actief lid

Apr 27, 2008
    171
    0
    0
    Mijn meisje is ook ziek..
    Ze heeft een luchtweginfectie. Ze krijgt er ventolin voor, drie maal daags 2 pufjes. Ook krijgt ze neusdruppels om het slijm in haar neus op te lossen, zodat dat niet ook nog haar longen in loopt.
    Ze heeft behoorlijke koorts gehad (tot 40 graden), maar dat is nu gelukkig wel over. Het is alleen zo naar om te horen dat ze zo roggelt en hoest. Ze slaapt ook erg onrustig.

We vieren zondag haar 1ste verjaardag (maandag is ze echt jarig), dus hopelijk gaat het dan wat beter!

Beterschap voor jouw kleine meisje!

Share This Page