Speelpark oud valkeveen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Luannie, 3 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Ik vroeg me af of het daar leuk is voor kinderen van bijna 2 jaar.
    Kent iemand het?
    Graag lees ik wat meningen :)

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi,

Ik ken het en het is er heel leuk. Maar onze dochter (toen bijna 3) was er nog te jong voor. Ze ging gewoon in het zand spelen maar aan de houten toestellen en piratenschepen had ze nog niets. We zijn wel met haar in de old timer auto's gegaan en het carousel maar verder was ze gewoon nog te klein voor de meeste dingen die je daar kan doen. Het is dus meer iets vanaf een jaar of 4 vind ik persoonlijk. Maar het is wel heel leuk opgezet en niet zo stom duur.

Groetjes, Charlie

3. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ja, ik ken het! Vorig jaar een keer naartoe geweest met dochter die toen 2jr3mnd was ongeveer. Zij vond het geweldig!

Voor die leeftijd zijn er wel een aantal dingen waar ze dan nog niet in kunnen, maar bleef genoeg over vond ik.
    Nu houdt mijn dochter wel van redelijk snel en heftig. Het achtbaantje vond ze leuk en ze is ook in die mini-freefall geweest. Dat mocht geloof ik net met haar lengte, ze is wel redelijk lang voor dr leeftijd.

verder idd de oldtimers, ze is op de klimmuur geklommen (ahum, was ze ook redelijk klein voor), waterfietsen, trampolines, draaimolen en treintje.

Ik woon in de buurt, dus we gaan dit jaar weer hoor! Nu met ruim 3 is het denk ik wel een stuk leuker nog..

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja wij zijn er ook eens geweest, is goed bevallen!

5. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja was erg leuk! Mijn dochter was nog net geen 3 toen we gingen. Er was echt genoeg voor haar te doen.
    Er is ook een strandje kan je bij mooi weer lekker zitten en de kinderen in het water spelen.
    Was vorig jaar op moederdag en waren moeders (en oma's) gratis

Deel Deze Pagina