laarsjes van mijn dochtertje tijdens het winkelen gejat , het moet niet gekker worden

Discussie in 'De lounge' gestart door marjon 2, 4 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mijn schoenmoeder was met de kids in een winkelcentrumpje gaan winkelen , ze had geen wandelwagen bij dus had ze een karretje bij een supermarkt gepakt en was bij bristol gympies voor Marit gaan kopen en die wilde MArit aanhouden en haar goede laarsjes( net nieuw van shoesme) had oma in het schoenendoosje gedaan en in het winkelwagentje gelegd , verder gaan winkelen en toen ze naar huis wilde gaan waren ze verdwenen uit het winkelwagentje ..Ik ga vanmiddag nog wel ff langs bij de winkels waar ze geweest is om te vragen of die misschien iets gevonden hebben , nog een hoop dat iemand er misschien tch niks mee kon en toen maar heeft afgegeven van dit heb ik gevonden ..Moet er toch naar toe want heb online niks kunnen vinden voor MArit dus moet toch schoenen gaan kopen , want ze heeft nu alleen een sandaaltje en van die gympies voor erbij ..................

2. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Ach wat een volk loopt er tegenwoordig toch rond, o ff laarsjes jatten van een meisje:(.

Hoop zo dat dat niet het geval is en dat je de laarsjes alsnog terug krijgt. Succes!

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ikhoop het ook !! En het zijn maar schoenen , maar baal er wel onwijs van ..

ze moeten gewoon met hun poten van mijn spullen afblijven ,grrrrrrrrrr

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoop dat je ze nog terugkrijgt maar vrees het ergste! Aso volk loopt er rond zeg!

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    niet zo best, eikels.... kan daar ook erg slecht tegen!! we werken hier allemaal verdorie hard genoeg voor onze eigen centjes!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    en ze staan haar zooo schattig :

Bijgevoegde bestanden:

7. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Balen zeg :( Wat een idioten heb je toch, wie verzint er nu om laarsjes te pikken van een meisje, nota bene uit een karretje?! :(
    Hopelijk krijg je ze terug, ze staan zeker leuk bij haar!!

8. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Nahh jaah zeg! Het word echt steeds gekker!

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nou ja zeg!
    ongelooflijk!
    moet niet raarder worden idd...

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Kansloos gewoon. :(

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Wat sneu zeg.

Ik zou de marktplaats advertenties voorlopig even in de gaten houden. Wellicht staan ze eerdaags bij jou in de buurt te koop.

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wow, vreemd zeg! :$
    Wat moet een ander ook met haar schoenen??

Net wat Luna zegt, marktplaats in de gaten houden..

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    heb idd al op mp gekeken

14. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    bij mij hebben ze laatst de lekker in het leven bonnen uit mijn karretje gejat..

maar wat vervelend zeg...

15. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

hadden ze geen camera in de winkel? kan je navragen of ze even willen gluren of er wat op band staat... schoftig hoor!!

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wat belachelijk zeg! Snap dat soort dingen gewoon niet.

Ze staan idd erg leuk, schattig meisje ook!

17. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Raar is dat he. Zo had ik eens een tasje aan mijn buggy hangen van de Hema met nieuwe rompertjes van de Hema. (die leuke):D

Ik loop even bij mijn buggy weg (kan nooit ver geweest zijn). Tasje weg. :(

Je kan er tegenwoordig maar om denken. Heb ook wel eens in een drukke winkelstraat wat in mijn fietstas gedaan, dicht gedaan. (ik dacht hier stelen ze het toch niet. Nou mooi dat het weg was.

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat belachelijk zeg! het wordt toch ook steeds gekker ook hoor :(

Wat een schattig dochtertje heb je :)

19. Foxter

Foxter Niet meer actief

Niet normaal... Zo had ik nieuwe laarzen voor mezelf gekocht, en ze onder in het mandje van de kinderwagen gelegd, in de doos, met een plastic tas erom. Daarna gingen we wat drinken in een restaurant, heb ik de wagen zeg maar bij de kapstok laten staan, zodat hij niet in de weg stond. Loopt er een 16 jarig meisje langs, die pakt zo die tas van de wagen! Gelukkig zag ik het en gaf een brul van hee, blijf van mn spullen af! Toen liet ze de tas vallen en ging er van door, echt bizar..

20. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Echt vaag!

Mijn neefje was een keer in de zandbak in de speeltuin achter het huis aan het spelen, hij had netjes zijn (nieuwe) schoenen uitgedaan en op de rand van de zandbak gezet.
    Hij moest even naar huis om te plassen, komt een enkele minuut later terug en..... weg schoenen! Belachelijk, er zijn echt rare mensen op de wereld.

Deel Deze Pagina