Zuurstokken met naam

Discussion in 'De lounge' started by lieselke, Sep 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hoihoi

Ik kom uit België en bij ons is het traditie om suikerbonen te geven bij geboorte zoals bij jullie beschuit met muisjes.

Nu ben ik niet zo'n fan van suikenbonen... Ik had al een paar keer van die zuurstokken gezien met de naam in en wij vonden dat beide een leuk idee.

Probleem is nu dat je zo'n gepersonaliseerde zuurstokken of andere snoepjes niet kan bestellen in een kleinere hoeveelheid dan 10 kilo!!! Dit aan 21 euro/kilo. De prijs vinden we redelijk, maar de afnamehoeveelheid is echt veel te groot.

Is er iemand die weet waar we gepersonaliseerde snoepjes kunnen bestellen? De My M&M's en co vinden we dan weer wat duur... (€70/kilo)

Bedankt!

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
  3. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Dank je wel hoor, we vinden het beiden geweldig en ze leveren ook in België!

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wat ga je doen, de pepermunt of wat anders? Ik zie nu pas dat het assortiment flink uitgebreid is ;) . Zelf had ik deze site 2 jaar geleden gevonden, voor onze bruiloft, maar uiteindelijk hier dus niet voor gekozen (we hadden nog tig andere opties ;) ) .

5. lieselke

lieselke Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    2,983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hoi

We hebben net besloten om een beetje te mixen: 2kleuren suikerbonen en dan de pepermuntjes met opdruk. Vind ze heel leuk en qua prijs komen ze overeen met een kilo suikerbonen.

Er is idd zoveel keuze, maar vind wel dat het nog betaalbaar moet blijven, want in de meeste gevallen wordt zoiets toch niet echt lang bewaard...

Iig erg bedankt voor de tip!

Share This Page