wij hebben zo'n kas in de woonkamer IKEA | Opbergmeubels | Boekenkasten | EXPEDIT | Boekenkast (ook in verschillende maten te krijgen) en dan hebben we er manden in om het speelgoed in op te bergen. zoals bijvoorbeeld IKEA | Dozen & manden | Manden | PJÄS | Mand of IKEA | Zoekfunctie De bovenste schappen staan hier gewoon boeken op. Dus zo kunnen ook wij nog spullen kwijt
Ik heb een heeeel grote rieten mand met deksel en gespen. Daarin zit al het losse speelgoed. Overdag kan ze alles er gewoon uitpakken en 's avonds gaat ie dicht en ziet het er netjes uit. Verder heb ik in de kamer het Ikea mammut tafeltje en stoeltje en in de keuken een keukentje staan. Ook heb ik de onderste planken van onze dichte kast vol staan met knutselspullen, spelletjes en puzzels. Daar zie je dus niets van en we hebben het wel zo bij de hand. Pim
hier heb ik ook een hoekje voor fergie gemaakt echt ideaal.. de kasten van trofast van ikea zijn hier ook erg handig voor je kan er bakken in schijven en in die bakken het speelgoed verdelen...
ik ga van ikea een opberg kast kopen die zijn super handig het is een witte kast met opbergbakken die je kan uitschuiven super handig natuurlijk en kan alles goed op bergen
Tjha wij hadden het ook op den duur dat het halve huis vol speelgoed stond en daar wilde ik echt vanaf. Alles bleef beneden omdat we zoiets hadden van tjha J amila speelt er mee... Uiteidenlijk toch er voor gekozen om een hele hoop naar boven te brengen en 1 groot stuk speelgoed beneden te laten (haar loopkar) en 3 stuks klein speelgoed; -blokken -puzzel - en zo'n kralen ding wat je altijd bij de tandarts in de wachtkamer ziet . En uiteindelijk bleek dat J amila het prima vond en gewoon heerlijk met die dingetjes speelde en niet eens zocht naar het andere speelgoed. 1 keer in de maand ruil ik weer wat om zodat ze weer wat "nieuws" heeft om mee te spelen. Ik vind dat het beste werken. Hier staat momenteel de box nog in de woonkamer (ze zit er nooit meer in maar we gebruiken hem als afscheiding van de keuken zodat ze daar niet in kan ) en daar gaan zodra zij in bed ligt de loopkar + blokken spiraal in. De puzzel en blokken gaan in haar bankje waar je opberg ruimte in heb. Zodra we de woonkamer gaan veranderen (behangen, nieuwe bank etc) maken we wel een echt hoekje voor haar met een tafeltje etc. Maar ik blijf erbij dat 5 stuks speelgoed meer dan genoeg is om beneden te hebben.
Die trofast kast, van de ikea, kun je daar van 2 kanten bij? zodat je die zeg maar kan gebruiken om een hoekje te creeren?
hier idd ook een enorme hoeveelheid aan speelgoed..de oudste die heeft alles boven staan, die speelt boven, maar onze dochter van 3 en zoontje van 1 die hebben samen enorm veel..en omdat ze toch maar met 1 ding kunnen spelen,heb ik heel veel boven staan en wat dingetjes beneden en dat heb ik in een mand en de salontafel heb ik naast de bank staan waaraan ze kunnen spelen en daarin zitten ook 2 lades waar ik speelgoed in heb zitten..ik wissel zo nu en dan, dan haal ik wat anders naar beneden en berg ik weer wat op boven.. hier foto ervan: Bekijk bijlage 15060
Ik heb een combinatie van boven wat speelgoed op de slaapkamers en beneden doe ik het straks in een grote speelgoed kist en daar kunnen ze dan ook nog op zitten, een soort hoekje hebben wij er van gemaakt.
Ik heb weinig speelgoed op zijn kamer, het meeste heb ik beneden staan/liggen in het trofast systeem van Ikea. Vind het ideaal, altijd netjes weggewerkt en hij kan zelf de lades/bakken eruit halen als hij ergens mee wil spelen.
hier ook zo een ikea kast! Ideaal. Als zijn brusje geboren is dan gaat deze kast naar zijn eigen kamertje. Ik koop dan een kleinere ikea kast en een tafeltje stoeltje erbij. Want een box en grote ikea kast, nee dat is me iets teveel! hahaha Zo een eigen hoekje creeren dmv een huisje is erg leuk! Maar helaas hier in huis niet haalbaar! hahaha kus miek
Wij hebben een box voor de baby to be Voor mijn dochter van 15mnd staat en daarnaast staat een boerderij van my little people en wat speelgoed. Onder de bank 2 ikea opbergdingen vol speelgoed. en op haar kamer staat een mand met speelgoed. Als d ebaby straks groot genoeg is en de box weg dan koop ik een tafeltje met stoeltje denk ik voor de hoek. En idd zo een eigen plekje...
Ja, die trofast is ideaal! Je hebt verschillende vormen, en je kan er dus altijd wat bijkopen indien nodig. hier kan je beetje bekijken wat je er allemaal van hebt: IKEA | Zoekfunctie Je koopt dus zo'n basiselement en dan koop je van die bakken/lades voor erin. Ik heb zelf deze combinatie: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29857351
zie vaker in het foldertje van de praxis was het volgens mij (anders gamma) een kast staan met verschillende kleuren bakken. Ik weet niet of die kast een beetje groot is, maar anders voor kleine kamers perfect. Wij hebben ook niet veel ruimte en ik denk dat het bij ons zoiets gaat worden. ziet er ook leuk uit vind ik.
je moet indd ff bij ikea trofast intikken in de zoekfunctie.. je heb ze in allerlei kleuren en vormen die kasten en je kan er delen bijkopen en het zo groot maken als je zelf wil
Wij hebben zo'n roomdivider tegen de achterkant van de bank staan met allemaal speelgoed van de kids erin. Wat in mandjes en een paar vakken met los speelgoed erin, per vakje maximaal 2 speeltjes, lijkt heel gezellig ook!