goedkope goede bruidsfotograaf

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 29 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Weet iemand een goede betaalbare fotograaf voor een trouwreportage ergens in Brabant of grens brabant/ gelderland..
    Trouwerij vind plaats in Regio oss

We hoeven ook geen album ofzo maar gewoon leuke foto s op DVD als herinnering
    Heeft iemand tips? Of misschien zit er wel een fotograaf hier??

De reden dat we niet veel kunnen betalen is omdat het los budget wordt... Hebben ook niet 1000den euro s te besteden

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Overigens hoeft het geen proffesional te zijn maar wel iemand die ervaring heeft in de fotografie.. (hobbymatig bv)

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Zou zelf niet op een fotograaf besparen (als enige onderdeel van de trouwerij) als je echt een paar fraaie foto's wil... Ikzelf heb daar wel spijt van. Had iemand geregeld die het voor 200 deed. Zij doet dit alleen erbij als hobbie en rekent daarom niet veel. Ben niet echt blij met onze foto's, zitten maar 2 of 3 bij die ik redelijk mooi vindt en de rest zijn net niet foto's.. Als ik dit over kon doen zou ik liever iets meer neertellen voor een professional.

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Masha Bakker

Ik weet niet of je linkjes mag plaatsen of niet..
    Maar zij was onze fotografe! Ik vind haar geweldig!
    Ze is onwijs lief en weet, in mijn ogen, precies de mooiste dingetjes en momenten op de foto te zetten!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bedankt voor alle tips maar de prijzen liggen voor ons nog te hoog eigenlijk...
    Bovendien hebben we geen 6 uur nodig.. Maar ik denk een uurtje of 2/3 hooguit..
    We willen gewoon wat leuke foto s als herinnering en niet teveel poespas...

6. KlGekko

KlGekko Actief lid

24 jul 2011
    412
    0
    0
    Koken
    amsterdam
    Ik doe het als hobby... Heb pas nog een bruidspaar gefotografeerd. Wanneer is het?

7. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    Wij hadden een fotograaf via Dutchphotozone (Dat is ondertussen al weer meer dan 7 jaar geleden..) Daar zitten allemaal semi-profs en hobby'ers misschien vind er eentje het wel leuk om te doen. Even daar een oproepje zetten misschien?

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Het is eind mei / begin juni maar moeten ff kijken of het financieel allemaal haalbaar is voordat we definitief gaan plannen dus vragen een beetje rond naar de kosten van bepaalde dingen...
    Maar van Amsterdam naar omgeving oss is best wel een eind rijden..

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
  10. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Wij hadden voor de hele dag een fotograaf ('s ochtends vanaf 11 tot 's avonds 11 uur) voor 450 euro incl voorrijkosten/foto's bewerkt op dvd en een website als je dat wilt om foto's te delen met familie. Kijk maar eens op Orkfotografie.nl

11. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Als je geen prof fotograaf kunt betalen zoek je toch iemand in je familie of vrienden kring die voor hobby fotografeert?
    Ik weet wel dat mijn nichtje met haar bruiloft een prof fotograag had en ik "gewoon liep te knippen". Mijn foto`s waren tig keer mooier dan die van de fotograaf. Is vooral een kwestie van inzicht en creativiteit hoor.
    Ik maak als hobby veel foto`s en krijg er veel opmerkingen over. Het is dat Oss West Brabant te ver is anders kwam ik wel.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  13. Jo33

Jo33 Actief lid

20 jul 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Bekenden van ons hadden laatst SoFine Photography geboekt. Zij waren super tevreden: werken in heel Nederland en goed betaalbaar.

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    iee die link van dimitri visser bezorgt me de kriebels!
    die hadden wij geboekt, en om 2000 de avond voor de bruiloft werden we gebeld..die man was met een acute niersteenaanval in het ziekenhuis opgenomen!!
    en toen hadden wij dus geen fotograaf meer..(ik huilen joh!)

kan die beste man ook niks aan doen, maar goed, wel ontzettend vreemd dat we achteraf niks meer gehoord hebben..
    onze lieve ceremoniemeester heeft nog wat kunnen regelen. al was dat ook best apart, een vrouwtje uit de Oekraïne die vooral foto;s maakte van onze voeten ?!?
    gelukkig ook nog wel wat mooie ertussen maar man man man, ik voel de stress ineens weer nu ik zijn naam hier lees (en dan is het toch al 7 jaar geleden!)

hoop dat je iemand vindt die betaalbaar wil en kan fotograferen!

15. missguit

missguit Bekend lid

17 mei 2011
    886
    1
    16
    mijn man fotografeert ook....is nog druk aan het oefenen en zoekt nog mensen.Website, www.jouwfotograaf.tk
    Qua kosten zit hij niet hoog.
    Voor meer info PB me gerust.:)

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bedankt allemaal..
    Meer suggesties zijn altijd welkom! Ook als iemand bezig is met fotografie maar nog niet echt een bruidsreportage heeft gedaan is goed.. Ik verzamel alles en benader wat mensen en dan kijk ik wat het beste bij ons past..

17. lunanoa1

lunanoa1 Actief lid

11 okt 2009
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeveel mag het maximaal kosten?
    Misschien Erwin van Meel, komt volgens mij uit Brabant. Je krijgt alle foto's digitaal.

18. emje

emje Niet meer actief

wij hebben een professionele fotograaf die de foto's op dvd levert voor 650 euro.

Deel Deze Pagina