Hebben jullie dat wel eens? Dat jullie hier iets leren? Ik leer hier in ieder geval hele waardevolle dingen. Soms kan ik me vreselijk druk maken over het feit dat we niet zo veel geld hebben en voordat we kids hadden, hadden we wel veel geld. Maar dan lees ik hier en daar weer wat en dan word ik er weer aan herinnerd dat het helemaal niet uitmaakt dat we niet veel geld hebben. We hebben elkaar en dat is het belangrijkste. Mn gezin is het waar het om gaat. Ook als ik het begin van een topic lees heb ik vaak al een mening klaar en verklaar ik anderen soms voor gek dat ze een andere mening hebben. Maar als ik dan verder lees en ik lees waarom mensen iets denken, leer ik echt dingen van een andere kant te bekijken. Soms kan dat zo verhelderend zijn. Hebben jullie dat ook?
ja hoor hier ook vaak. Soms gewoon handige eet-of huishoudtips, soms een kijk van iemand ergens op waar ik nooit aan dacht.
Vind het ook vaak fijn om de meningen van anderen te lezen, hierdoor veranderd mijn beeld vaak ook snel, helpt me om dingen niet zo zwart wit te zien.
Ik heb zeker wel wat geleerd van zp! Maar dat gaat bij mij meer over zwangerschappen en dat hele gedoe toen van flesjes, hoeveel melk etc. Tenslotte ben ik met die reden ook aangemeld hier. Duh!
Ook inderdaad de andere kant van een bepaald punt zien, als ik er eigenlijk een andere mening over heb. Verder zit ik nog na te denken.
Ik leer hier heel erg veel zelfs. Op gebied van zwanger worden, babyuitzet en noem maar op. En heb nog een hoop te leren dus blijf hier nog wel even hangen
Inderdaad de andere kant van iets zien en niet altijd vast blijven zitten in wat ik denk of vind. En verder op het gebied van zwanger en baby heb ik hier heel veel geleerd en leer ik elke week nog wel wat dingen bij...
Ik leer hier enorm veel, zoals bijvoorbeeld: - symptomen van andere zwangere (waar ik me soms mee kan vergelijken) - inzichten in andere punten (en dus niet te snel te oordelen) -huishoud en geld tips - opvoed tips voor mijn peuter zoon -vragen aan de verloskundige vind ik geweldig - vragen aan het uwv, ook heel goed voor straks als de baby er is: - voedings tips - slaap tips - vragen aan de kraamverzorgende Gewoon dat je kan zien/lezen hoe het in andere gezinnen aan toe gaat kan erg verhelderend zijn. En verder is zp ook erg leuk, lach me soms rot en dan andere keren leef ik heel erg mee in een verhaal van een ander. Ik zeg: ZP, HELEMAAL TOP
~ Ja, dat herken ik ook! Offtopic: vind niet dat ieders mening altijd gerespecteerd wordt. Ik schrik ooit van de 'aanvallen' op andere dames hier. Verder echt het leukste forum ooit!!!
Oh! Ik vergeet helemaal te zeggen dat ik hier door een ezelsbruggetje heb geleerd hoe ik fauteuil moet schrijven