Waar speelden jullie mee vroeger? Ik kwam net een site tegen die speelgoed van vroeger verkoopt. Echt super leuk om te zien. Vandaar dus mijn vraag. Kent iemand hier de dufty's ook?
Oh ja de dufty's. Ik had het er van de week nog met mijn man over. De kapper had een goedje in mijn haar gedaan dat naar die poppetjes ruikte. Zo jammer dat mijn ouders mijn huisjes en poppetjes hebben weggedaan.
Mijn schoonmoeder heeft al het speelgoed van mijn vriend en schoonzus bewaard. Dus mijn zoontje speelt nu met die oude fisher price garage. Zo grappig. En zo hebben ze dus ook nog zo'n vliegtuig en een ding wat je in de box kan hangen.
maar nu wil ik die site ook wel eens weten.. Ohh heette die poppetjes dufty's haha ze waren wel leuk...
ik heb zelf nog van vroeger een doos lego maar dan hete het uhmmmmmmmmm met al die leuke poppetjes, een varken, een hondje enz. ook wat het wat grote lege maar geen duplo ja had er bv een kermis een keukentje een boerderijtje enz van., nou kom starks nog wel even op de naam, je kan het in de winkel niet meer kopen.
Ik heb al mijn dufty's (incl. 3 huizen) en barbies nog (alleen geen dochter die ermee kan spelen ). Het groene boomhuis ben ik helaas kwijtgeraakt... ik wilde hem laatst weer opnieuw kopen, maar zag dat hij bijna 80 euro kost. Is wel erg veel van het goede. Ik kan me ook herinneren dat ik zo'n Misfits barbie had... die zal ook nog wel op zolder liggen, dat ding is volgens mij geld waard nu! En ik had ook veel play doh... zo'n kapperssalon waarbij je de klei door het hoofd van de poppetjes moest drukken...zo 'groeide' er haar uit hun hoofd My little ponies heb ik ook gehad, incl. stal, en een baby pony met een box en een luiertje Troetelberen en popples! In die tijd had je ook ineens zo'n 'trend' dat alle (jonge) meisjes met een levensechte babypop rondliepen. Ik had er ook één...die moet ook nog ergens liggen. Speelgoed van fisher price... o.a. het schooltje, het ziekenhuis en een clubhuis van Sesamstraat. Ik wil die troep eigenlijk allemaal weer tweedehands kopen op mp, uit pure nostalgie *zucht*
jaaaaaaaaaa fisher price, dat is wat ik bedoel, hier spelen de neefjes er nog altijd mee, en als sven iets ouder is dek ik ook dat die daar weer mee gaat spelen. my little ponys had ik ook, en mijn barbies liggen nog bij mams in de kelder, hier geen dochter tot nu toe, maar anders mag mijn nichtje dat hebben.
Barbies en een looppop haha. Dufty's idd my little pony. En je had ook nog bijv. een schelp en als je die open klapte had je er een poppetje in zitten en was de schelp een huisje met een tuin enzo.. Je had er ook een groot eiland van weet alleen niet meer hoe het heet haha. En niet te vergeten Jojo's en pokemon plaatjes! En de tamaqotchi!
jojo`s super was dat kon ik ook best goed, en het ouderwedste rolschaatsen, ook zo iets wat elk jaar weer terugkwam, en touwspringen en elastieken. en lolobal springen. flippo`s broerlief was er dol op. elastieken, geen idee of ze dat nu nog allemaal doen op school. die van mij gaat nog niet.
Ohhh elestieken!!! Dat was zoo leuk! En touwtspringen ook! Zeker met een lang touw want dan kon je op school "inspringen" en dan met zoveel mogelijk springen hahaha.
JAAAAAAAAA hoe meer tegelijk hoe beter, zit soms nog wel te denken hoe ging dat ook alweer, kan er niet meer echt opkomen. want anders zou ik het mijn nichtje en neefje eens leren. iemand hier nog een idee hoe het moet? weet alleen nog: elastieken doe ik graag, er in er uit erin erop zo iets. maar dan. en we hadden er meer maar welke geen idee meer.
Haha leuk! Ik had vroeger monichichi aapjes, een grote en een kleine. Ik heb ze nog maar mijn dochters vindt ze niet zo schattig meer. Ook speelde ik toen veel met de kassa van fischer price, die hebben we nu weer maar dan wel een nieuwe hoor.
Weet deze liedjes nog van touwtjespringen: In spin de bocht gaat in uit spuit de bocht gaat uit Beertje, beertje was je handen Beertje, beertje poets je tanden Beertje, beertje draai eens rond Beertje, beertje raak de grond
Heb er nog 2 en aan mijn dochter gegeven. Ze doet er niet veel mee en laatst kreeg ik enorm de neiging om ze maar weer terug te pakken...IK vind ze namelijk nog steeds uber schattig En de lego met dieren hoofdjes heet volgens mij fabuland oid? Speelde ik vroeger mee! En verder..tja...Barbies. En Jem! Daar heb ik nog....3 poppen van geloof ik. Die met paars en die met blauw haar en Jem zelf. Degene die ik heel graag wilde, die met rood haar die hadden ze telkens niet als ik lang genoeg gezeurd had om er weer een te mogen En Dufties ja! Kwam die guur laatst ook ergens tegen maar weet nou niet meer waar... Mocht ze niet want mijn moeder vond ze VEEL te duur voor zoiets kleins. Snapte dat echt niet want ze waren gaaf en lief en mooi en bladiebla. Nu heb ik zelf een dochter die die kleine pony's wil...filly's oid hoe heten ze. En die krijgt zij ook niet...precies dezelfde rede