Dochter van 2,5 speelt alleen bij oma met Duplo. Thuis werd het niet aangeraakt dus we hebben het verkocht. Hier speelt ze vooral met Playmobil.
Ja, hier zelfs nog (8 en 10). Wel minder dan een jaar of drie geleden, maar er wordt nog wel mee gespeeld. Ze hebben ook lego, maar met duplo maken ze vooral bouwwerken enz.
Ik zie dat er wel meer vierjarigen nog ermee spelen Duplo vind ik zelf ideaal om snel grotere bouwwerken mee te maken. Huizen en kasteelmuren bv. Ik bewaar het zeker, als er ooit kleinkids komen dan heb ik een bak vol duplo
Hier een 8-jarige die nog regelmatig de duplo pakt. Wrs. omdat die beneden staat en zijn Lego boven, maar goed, zelfs met vriendjes wordt er nog gezellig samen gebouwd!
Ik heb een beetje hetzelfde. Die van mij van 4 wil graag Playmobil. En de Duplo is niet zo in trek meer. Laatst heb ik wat dingen voor hem uitgestald en toen heeft hij er weer de hele ochtend mee gespeeld. Misschien af en toe wat weg leggen en dan wat afwisselen? Dat helpt hier altijd goed. Op zich kunnen ze nog best lang met Duplo spelen.
Mijn zoon van 3,5 speelt dagelijks met de duplo en ook de kinderen in mijn klas (groep 1/2) spelen er volop mee!
Gisteren had onze oudste zoon (bijna 7) een vriendinnetje (7) te spelen. Ze hebben van alles van Duplo gebouwd. Wij hebben de Hubelino knikkerbaan die met Duplo te bouwen is. Ze hebben er heerlijk mee gespeeld, lekker rustig voor mij
Hier 4,5 en nog volop spelen met duplo. Voor de sint komt er voor het eerst lego aan te pas maar hij is nu ook nog maar net begonnen met echt bouwen van specifieke dingen. De jongste van 1 jaar probeert zijn broer te imiteren en stapelt de blokjes op elkaar. Het zal nog wel enige tijd duren eer ze er uit gegroeid zijn denk ik.
Hier word er meestal elke dag wel even mee gespeeld.. Ook voor sint krijgt ze weer een setje (Ook al zeurt ze om playmobil)
Als zijn zusje ermee speelt dan wil ie nog wel eens mee bouwen maar verder kijkt ie er niet echt meer naar om Hij heeft er wel altijd heel veel mee gespeeld
Onze dochter van 4 heeft nooit met Duplo gespeeld en heb zo ontzettend veel liggen (ook gekregen met de feestdagen) aantal jaren terug. Ik dacht na mater ze ouder zou worden dat ze het wel een keer leuk zou gaan vinden, dus nog niet.. Ik zelf koop Lego nog maar niet voor haar. Mijn schoonouders hebben heel veel Lego liggen van m'n man vroeger toen hij klein was. Is proberen of ze dat wat vind... Ik zelf heb wel als kind met Duplo gespeeld tot ik 4 jaar werd, daarna over gegaan op Lego. Ik vond het echt super leuk!
Geen idee, maar wij bewaren het met de schoonfamilie voor de ooit kleinkinderen duplo is aardig waardevast en blijft hartstikke mooi.
Precies dit. Met de gedachte dat mini dan niet alles op eet. Maar er worden nog regelmatig hele gebouwen gebouwd. Ze zijn 8 & 4 (&1)
Ik zou het sowieso niet weg doen. Duplo is over 100 jaar nog steeds mooi. Handig om in huis te hebben voor de kinderen van je visite en wie weet ooit voor ke kleinkinderen. Hier echt een mega hoeveelheid Duplo. Er wordt nu nog mee gespeeld maar als dat niet meer gebeurt gaat het naar zolder.
Mijn dochter (4.5 jaar) wisselt nog veel, dan een paar dagen duplo, dan veel met dr keukentje en poppen. En dan weer met de playmobil. Om vervolgens weer van voor af aan te beginnen. Ik merk wel dat ze telkens weer nieuwe manieren ontdekt om ergens mee te spelen. Zo bouwde ze laatst een schuur van duplo voor bij het playmobil kasteel.
Zoon is 3,5 en speelt nog vaak met de duplo, momenteel is toet toet weer even wat meer in trek, maar het kan zo maar weer duplo worden. Maar wat anderen al zeggen, niet weg doen hoor! Mijn moeder heeft het ook allemaal bewaard en het zit er nog prima uit, makkelijk even te wassen in de wasmachine. Ook daar speelt onze zoon er nu weer mee.
Oudste van bijna 8 is er heel de week weer mee bezig. Hij een treinrails, dochter van 6 dierentuin erbij
Hier heeft de oudste van 7 vandaag ook weer een Duplo stad gemaakt en ook met z’n drieën kunnen ze er goed mee spelen