Hoi Dames, Ik wil graag een thuisstudie PDB via het LOI gaan volgen. Heeft hier iemand ervaring mee? Ik heb financial assistent gevolgd via het LOI ook een thuisstudie via mijn vorige werkgever, helaas ben ik hier mee gestopt omdat ik bij deze werkgever weg ben. Nu wil ik graag het praktijk diploma boekhouden gaan halen omdat deze vaak gevraagd word en ik dus op dit moment werkloos ben en graag een baan wil ik de administratie, overigens wel ervaring opgedaan bij mijn vorige werkgever. Heeft er iemand ervaring met een thuisstudie in de administratie? en zo ja, hoe is dat verlopen? en heb je met je PDB een leuke passende baan gevonden? De opleiding zal ongeveer 1,5 jaar duren en wil er 100% voor gaan maar het moet natuurlijk wel zo zijn dat ik hiermee aan een leuke passende baan ga komen. Alle tips en antwoorden zijn welkom
Ik heb PDB via de Loi gedaan. Ik had al een Mbo diploma richting administratie. Ik vond het geen moeilijke opleiding, goed te doen. Ik had al een baan in de administratie. Het was dus een aanvulling op mijn CV