Hai meiden, Ik ga mijn dochter uitbakeren en heb nu de puckababy newborn the bag, weet iemand of ik hier ook nog een laken/ deken bij moet gebruiken of is alleen the bag voldoende?! Thanxs!
De puckabag is ter vervanging van een dekentje, dus ik zou zeggen van niet. Maar als je merkt dat je meisje het koud heeft kan je altijd nog een dekentje extra doen.
Hier ligt de jongste (2,2 jr) ook in the bag sinds uitbakenen.. Op dit moment alleen nog maar in het herfst deel en dat is warm zat! Als het echt vriest buiten ligt hij in de complete zak maar heeft dan absoluut geen deken meer nodig. Het is echt een super slaapzak!
Thanxs! De puckababy new born is alleen geen 4 seizoenen slaapzak, dat is die erna, van 7 maanden -2,5 jaar: deze slaapzak ik van 3-6 maanden maar ziet er verder exact hetzelfde uit... Ik ga haar denk ik zo er in leggen met een lakentje voor de vorm: ik vind m er zelf al heerlijk uitzien haha!
Ik gebruik die herfsteditie van de 4 seizoenen en die is van hetzelfde materiaal als de Newborn bag(ik had deze eerst gekocht maar ons mannetje paste er nog maar net in) Ik gebruik verder geen deken, een romer lange mouwen en pyama eronder zijn voor ons mannetje voldoende!
Thanxs missol! Ga ik daar ook gewoon mee beginnen en dan even aftasten in het begin tijdens de koude dagen!
De newborn is anders dan de bag tot 2,5 jaar. Bij de newborn gebruik je dekentjes. Hier ligt mijn dochter in de newborn, met romper, pyjama en dekentje er overheen.
lijkt mij niet dta je bij de newborn nog een dekentje hoeft te gebruiken, ik vind hem dik zat! Helaas is hij nog steeds te groot voor ons meisje.... Dus nog steeds in de lodger slaapzak....