Ik denk dat meisjes die weggetjes-kleden ook wel leuk kunnen vinden Ik was er vroeger ook dol op (helaas had je toen die hele grote nog niet), ik denk dat mijn dochter gewoon een jongenstapijt krijgt straks Een schattige foto trouwen zo lachend op dat tapijt
wij hebben zo een puzzel tapijt liggen van die dikke schuimen, we hebben een stenen vloer en dan is het toch net wat dikker en zachter.
Leuk kleed zeg! Voor ons echt geen optie, omdat we een harende hond hebben. Is de gewone vloer echt zo koud dan? Ons huis is heel goed geisoleerd, dus maak me er eigenlijk niet zo druk om...
Guppie, als je elke dag het kleed even stofzuigt moet het toch wel kunnen? Maar ik vind het niet nodig hoor, een kleed, de vloer is misschien iets kouder dan een kleed, maar ook weer niet zo heel koud.
het kleed is als het goed s 1.5 bij 1.5 en wij hebben hem omdat de grond hier inderdaad koud is.. en niet lekker.. ze speelt er altijd op isecht haar plekje zal maar zeggen
Wij hebben dezelfde als Natassie, maar dan de lichtblauwe variant, want die past beter bij haar kamertje. In het begin bleef ze er nog op, maar daarna wurmde ze zich er ook vanaf. We hebben ook een hond, maar gewoon even stofzuigen en het is weer schoon
Ja, er staat inderdaad op dat hij in de wasmachine mag, maar ik durfde het tot nu toe nog niet aan, dacht dat mijn hele wasmachine het zou begeven of dat hij te groot was om er in te stoppen, maar zo te horen gaat dat goed, ga het binnenkort ook eens proberen!
Ik ben echt super blij dat we het kleed gekocht hebben.. Ook nu kruipt ze er wel af maar duurt het langer een boxkleed was echt te klein nu heeft ze iets meer de ruimte.. Hier dus wel een erg koude vloer ( hout en ook een houten ondervloer dus geen isolatie).. Dit is ook voor haar een vaste plek om te spelen en strax als ze ouder is leuk voor op haar kamertje.
Ja Joris was altijd heel beweeglijk en nog steeds heel erg! Altijd druk met vanalles, geen moment rust in de kont en hij ziet altijd wel iets nieuws! Dus hier ligt het kleed er echt voor de sier. Kleed wel gezellig aan
Precies ik zou zo'n kleed ook aanschaffen om aan te geven, dat is haar plekje om te spelen. De hoek waar nu de box staat, wordt haar speelhoek tzt en als je laminaat hebt, lijkt me idd een kleed wel prettig. Zit er wel over te denken om evt het kleed steeds op te rollen als ze op bed ligt, zodat onze katten er dan niet op kunnen gaan liggen enzo. Dus kwantum en leenbakker hebben ook wel goeien? Dan moet ik daar maar eens kijken.
Hier hebben we ook een kleed (geen speelkleed, maar zop'n kingzise plaid..minder handig dan een speelkleed overigens denk ik hoor) maar sinds een tijdje gaat ze juist expres af en toe op dat kleed zitten..en soms zelfs even op haar rug liggen kletsen of spelen. Dat deed ze zonder kleed nooit! Wij hebben ook een houten vloer, dus blijkbaar vond ze het toch te koud (had dat zelf nooit zo door, maar nu t kleed er ligt valt dat erg op)