Drukker sinds hij naar de peuterspeelzaal gaat.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Faye80, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Mijn zoontje gaat nu zo'n twee weken naar de peuterspeelzaal en al vanaf dag 1 is hij zoveel drukker geworden, het lijkt wel een stuiterbal af en toe. Ben echt superblij dat hij het daar zo leuk vind want ik had zo mijn twijfels maar hij is echt hyper actief geworden. Stuitert vandaag al vanaf 6.00 door de kamer, staat nu te spelen en te zingen in zijn bedje en wil geen middag slaapje meer doen. Hij is ook veel brutaler geworden,veel meer uitproberen en s nachts is hij echt ieder uur wakker vooral op een dag dat hij heen geweest is. Hadden jullie kindjes dat ook in het begin? Ze krijgen natuurlijk een hoop prikkels te verwerken daar en ik zie ook dat hij veel andere kindjes na doet. Vind het aan de ene kant wel grappig maar hoop ook dat hij na verloop van tijd weer wat rustiger gaat worden..

2. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Is meestal in het begin, maar zakt af gelukkig haha! Hier nu de jongste vanaf september en hij komt nu terug in zijn eigen ritme. Het is echt een grote stap voor ze.

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.183
    4.325
    113
    Faye, had nog gereageerd op je vorige topic en aan je gedacht maar lees dat het nu goed gaat en dat hij nu echt gaat? Wat fijn! Denk je nog steeds dat er meer speelt?

4. Faye80

Faye80 Actief lid

13 apr 2011
    453
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hey Boordevol, Sorry dat heb ik dan niet mee rgelzen ben zo druk geweest de laatste tijd en niet meer op het topic gekeken. Hij vind het er gelukkig heel erg leuk, hij doet pittig mee met alle aktiviteiten daar en is daar echt op ontdekkingstocht. Wel wordt hij wat scherper in de gaten gehouden want hij is ondanks alles toch nog steeds erg eenkennig en dan met name naar vreemde volwassenen. De peuterleidsters heeft hij vanaf het begin wel meteen geaccepteerd maar bij alle andere vreemden gaat hij meestal nog steeds uit zijn dak, al zijn er de laatste tijd situaties geweest waarin het niet zo was of minder dus hopelijk raken we een beetje uit die fase en blijft het bij een fase...

Deel Deze Pagina