morgen 1x werken, wat mee te geven aan de oppas?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by pink150, Nov 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pink150

pink150 Actief lid

Oct 21, 2008
    203
    0
    0
    Nou zoals de titel al zegt, morgen ga ik weer voor het eerst werken maar wat geef je nou met je kindje mee...
    Mijn dochter gaan morgen dus voor het eerst een hele dag naar opa en oma (schoonouders) die hebben geen spullen in huis...dus alles moet dan mee voor zo'n dag..
    Hadden jullie iets van een lijstje ofzo? of schreven jullie iets op om mee te geven?...

Hoop tips te krijgen zodat ik niet vanaf het werk naar me schoonouders moet rijden omdat ik per ongeluk iets vergeten ben!
    liefs ons

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    schone kleren! pampers! slabbetjes en eten! tutje niet vergeten!

3. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Waar ik zelf altijd voor zorg is:
    - voeding
    - fles en spenen
    - pampers
    - billendoekjes
    - spuugdoekjes
    - hydrofiele luier/washand
    - schone kleertjes (2 setjes incl. rompertjes)
    - eventueel speen/tut/knuffel

Eigenlijk de dingen die ik ook standaard in de verzorgingstas heb zitten.

Ik heb nu een gastouder en omdat Jasmine daar natuurlijk regelmatig is, heb ik daar alles op voorraad neergezet.

4. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

Nov 15, 2007
    3,124
    0
    36
    wat speelgoed

5. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Slaapzakje

6. MissMom

MissMom Fanatiek lid

Oct 30, 2009
    1,346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thermometer en zetpillen voor de zekerheid.

En werk ze he morgen.
    Zal wel weer even wennen worden.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Weet niet of er een box oid staat? Anders is een wipstoeltje meegeven misschien ook wel handig.

8. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    2,410
    0
    0
    friesland
    ik schrijf meestal wel wat dingen op hoor... Zoals wanneer hij ongeveer hoeveel voeding zou moeten krijgen, hoeveel druppeltjes hij mag bij krampjes etc... Hoe de babyfoon werkt :D

En anders is de telefoon gewillig... Misschien een fijne gedachte: Zij hebben ook kinderen grootgebracht!

9. 078mama

078mama Niet meer actief

De kinderwagen!

10. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

- eten, ik maak het klaar in bakjes zodat ze het zelf niet hoeft te doen, weet je iig dat je kindje het juiste binnen krijgt en dan 1x extra mocht er iets mis gaan.
    - fles
    - speentje
    - knuffeltje
    - speelgoed
    - 2 extra tshirtjes, 1 extra broekj, 2x extra romper
    - luiers
    - billendoekjes
    - slab/hydrodoeken/spuugdoeken
    - thermometer
    - wandelwagen
    - eventueel speelkleed/boxkleed
    - wipstoeltje
    - campingbedje
    - lakentje + dekentje

wat mijn ouders hebben gedaan is een mini uitzet aanschaffen zoals box, ledikantje + matrasje, ladekast die dienst doet als commode, aankleedkussen, luiers, billendoekjes, flesje, speentje, knuffels.....mijn ouders passen 1x per week op incl een nacht.

Heb nu opgeschreven wat ik zowel bij mijn ouders doe als bij de gastouder.

Succes ermee en ook met werken.

En mocht je iets vergeten, geef je schoonouders een huissleutel kunnen ze het zelf halen.

11. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

owja en het schema uitschrijven, zoals wanneer eten, wanneer spelen en wanneer slapen....hoe de fles klaar te maken enzovoort

12. pink150

pink150 Actief lid

Oct 21, 2008
    203
    0
    0
    he meiden!!
    Bedankt voor al jullie tips....zoals zetpillen enz en thermometer niet aan gedacht, maar je weet nooit!

NOu in een ander topic schreeuwde ik mee dat ik het wel lekker vond om weer te gaan werken, even geen "mama"met betreft eten, tijden en luiers weetje wel...en nu heb ik al van die jankbuien dat ik eigenlijk toch niet echt wil, maar toch ook weer wel...ow stom mens ben ik toch ook he!...

EN ik denk dat ze haar mama gewoon heel erg gaat missen net zoals ik mijn kleine meisje...

ZIt nu weer met tranen in de ogen,...ben zo'n eitje geworden he!
    MAar ik moet dan ook morgen van 09:00 tot 21:00...ja ik weet het is lang,..maar het is niet anders!
    Wens me maar succes...
    kusjes!

13. horselover

horselover Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    2,518
    1
    0
    Ik wens je heeel veel succes! Het went snel weer vind ik hoor...
    Maar het is wel een hele lange dag idd! Lange dagen blijft toch wel wat moeilijker vind ik!
    Maar nog een tip!
    Sokken in je tas! Marin had laatste een maillot aan....en ze was helemaal nat vd diarree......Maar ik was sokken vergeten mee te geven hihi... Wel allemaal kleertjes , maar sokken hadden ze laatst gebruikt en was ik dus vergeten om schone in te doen..

Share This Page