zoek foto's van kamertjes met PIP-behang!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door luca2504, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dag allemaal,

ik heb vanmiddag heel hard gebrainstormd en nu besloten dat ik de muren van de babykamer deels met dit behang wil beplakken:

Eijffinger Pip Studio 386010 | Pip Studio behang | www.behangwereld.nl

Ik wil een of twee muren met dit behang (in het wit) doen en 2 muren turquoise verven (en donkerbruine accessoires). Nu is mijn vraag of er hier dames zijn die toevallig een soortgelijk behang op het kamertje hebben, en of jullie een foto daarvan met mij willen delen, zodat ik kan beslissen of ik het niet te druk vind worden 2 muren. Alvast bedankt!

2. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik wil ook Pip behang doen!! Alleen ik ga slechts 1 muur met dat behang doen, de andere drie muren worden met gewoon neutraal behang of verf. Anders word het denk ik wel te druk. Heb helaas nog geen foto's voor je want ondanks dat we het kamertje al leeg hebben gehaald, moeten we nog beginnen ;)

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wij hebben ook PIP behang, wel een wat drukkere variant, vandaar dat we de rest van het kamertje dan ook wit gelaten hebben!

Heb er al eerder foto's van geplaatst, maar hier is hij nog een keer!
    We zijn er zelf errug blij mee!! :D

4. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

5. bedankt voor de tip!

@ lillibit: hij is ergg leuk! Maar inderdaad wel druk, zoals alle behangetjes geloof ik van PIP :)

Ik twijfel nog heel erg over 1 of 2 muren.. Dacht dat de kamer rechthoekig was maar na goed inspecteren blijkt hij toch zo goed als vierkant te zijn, en dat betekent dus 2 vrij grote oppervlakken. Voordeel is misschien wel dat de achtergrond wit is, dan oogt het wellicht al iets rustiger.. Heb gelukkig nog even de tijd om erover na te denken :)

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wij hebben geen Pip behang maar wel vrij druk behang.....
    Ook op 2 muren gedaan, achteraf gezien hadden we misschien beter maar 1 muur kunnen doen, maar opzich is het niet heel storend, kleine heeft er ook geen last van, vind al die elfjes en vlinders alleen maar mooi!
    Maar het is net wat jezelf wilt... En het ligt er misschien ook aan hoelang de muren zijn ? Hier een voorbeeld (let niet op het slecht opgemaakte bedje haha )

7. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Ik heb geen foto's voor je, maar ik zou een muur doen, ik vind het anders toch te snel te druk worden.

8. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Als je me via pb een mailtje stuurt met een mailadres, stuur ik je via mail een foto van mijn dochters kamer.
    Geen muur met PIP behang. Maar wel een kast waarvan ik de deuren heb behangen met 3 verschillende behangetjes van PIP & 1 roze ruit (= niet van PIP maar staat er wel leuk bij).

Foto's hierop plaatsen lukt me nooit.

Ik vind het niet te druk bij elkaar.
    Hangt er ook vanaf welke muur je doet. Als je bijv. degene achter de deur doet, kijk je niet recht op de 2 muren als je binnenkomt (snap je wat ik bedoel).

En natuurlijk hangt het van de rest af. Houd je de meubels rustig (alleen wit bijv), een grote kast voor 1 meur; en stem je de accesoires er goed op af... dan staat het helemaal toppie!

Deel Deze Pagina