Ergopouch

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Scooter84, 24 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scooter84

Scooter84 Niet meer actief

#1 Scooter84, 24 aug 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 aug 2017
    Wij zijn voor onze dochter van 8 weken oud op zoek naar een inbakerslaapzak waarmee we kunnen afbouwen. Momenteel gebruiken we een puckababy die mijn zus nog had liggen, maar die is te klein inmiddels. Ik kwam meerdere merken tegen , waaronder ergopouch. Deze is voor onze portemonnee iets vriendelijker dan een puckababy mini. Zijn er hier met ervaring met een ergopouch of dan dus een ergococoon? Onze dochter is nu 60cm en 5080 gram. Welke maat is dan handig? Liefst willen we er een kopen die ze nu kan gebruiken, maar die ook nog een langere tijd mee kan. De zomer is bijna voorbij, dus als het kan willen we er een aanschaffen die ook voor de herfst en winter kan. Kan ze niet terugzakken in de slaapzak als we die nu gebruiken? Ze is nogal beweeglijk en wurmt zich al naar boven en schuin in haar bedje.
    Alle tips zijn welkom :)

2. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Sorry ik heb geen tips, onze meid is niet ingebakerd. Hoop dat je antwoord krijgt van ervaringsdeskundigen :)

3. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Hele fijne slaapzakken, echt hun geld meer dan waard. Als je goed advies wilt over de maat, neem dan even contact op met de dame achter de website ikbenmama. Zij staat je graag te woord en kan je goed adviseren.

Deel Deze Pagina